AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Skrevet 7. juni 2024 Klør ved urinrøret etter samleie med ny person. Skal aldri ha sex uten kondom igjen. Er det noen som har klamydia som kun har klødd? Har ganske kløe ved urinrøret/klitoris. Ikke endret utflod eller svie ved vannlating. Er kvinne. noen ideer? Har prøvd canesten og hjelper litt men klør fremdeles Anonymkode: d7617...a98
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #2 Skrevet 7. juni 2024 Nei, jeg har aldri hatt klamydia Anonymkode: 7284d...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Skrevet 7. juni 2024 Kaaaan det være et hår under hetten? Anonymkode: 3186b...b1d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kaaaan det være et hår under hetten? Anonymkode: 3186b...b1d Jeg er helt hårløs der?😅 Anonymkode: d7617...a98
Bippeti Skrevet 7. juni 2024 #5 Skrevet 7. juni 2024 Ta en test. Symptomer kan såvidt jeg har forstått være så ymse, alt fra ingenting til mange på en gang. Kløe er ett av dem, så det bør holde til å ta en test?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Skrevet 7. juni 2024 Dra til legen. Det kan være annen kjønnsykdom også. Eller bare irritasjon. Anonymkode: 2f441...a18
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #7 Skrevet 7. juni 2024 Gå til legen. Lurt å sjekke seg uansett om du har hatt ubeskyttet sex. Mange kjønnsykdommer som spres rundt for tiden. Mange av dem gir ikke en gang symptomer før det er gått alt for lang tid. Anonymkode: 70d85...61e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #8 Skrevet 7. juni 2024 Jeg har hatt klamydia, men ante ingenting fordi jeg ikke hadde noen symptomer. Oppdaget tilfeldig på en sjekk. Fikk medisin, ble frisk på noen dager/en uke. Du bør gå til legen uansett hvis du har hatt ubeskyttet sex med en fremmed, og sjekke deg for de vanligste kjønnssykdommene! Så ring legen i dag og be om time! Finnes det klinikk for kjønnssykdommer der du bor? De har gjerne åpent for akuttpasienter. I Oslo finnes f.eks Olafia-klinikken. Bor du i en by? Anonymkode: 01e63...d1e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #9 Skrevet 7. juni 2024 Jeg trodde jeg hadde UVI, samme symptomer. Men det klødde også, husker jeg. Dro til slutt til legen, påvist klamydia. Anonymkode: 63a85...085
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #10 Skrevet 7. juni 2024 Behøver ikke være det. Damer for ofte ikke symptomer ved klamydiainfeksjon. Anonymkode: 8888f...d13
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #11 Skrevet 7. juni 2024 Sopp? Det klør. Og jeg har fått sopputbrudd når jeg har fått ny partner. Anonymkode: 62d51...1e4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #12 Skrevet 7. juni 2024 Eneste måten du kan finne ut av dette på, og få behandling, er å teste deg. Anonymkode: f8116...818 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #13 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har hatt klamydia, men ante ingenting fordi jeg ikke hadde noen symptomer. Oppdaget tilfeldig på en sjekk. Fikk medisin, ble frisk på noen dager/en uke. Du bør gå til legen uansett hvis du har hatt ubeskyttet sex med en fremmed, og sjekke deg for de vanligste kjønnssykdommene! Så ring legen i dag og be om time! Finnes det klinikk for kjønnssykdommer der du bor? De har gjerne åpent for akuttpasienter. I Oslo finnes f.eks Olafia-klinikken. Bor du i en by? Anonymkode: 01e63...d1e Jeg fikk time på Mandag, fikk beskjed om å levere en urinprøve. Hvilke sykdommer burde jeg be han sjekke for? Føler noen ganger leger ikke tar med alle sykdommene Anonymkode: d7617...a98
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #14 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg trodde jeg hadde UVI, samme symptomer. Men det klødde også, husker jeg. Dro til slutt til legen, påvist klamydia. Anonymkode: 63a85...085 Fader, ja jeg klør men har blitt mindre kløe etter canesten Anonymkode: d7617...a98
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #15 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Klør ved urinrøret etter samleie med ny person. Skal aldri ha sex uten kondom igjen. Er det noen som har klamydia som kun har klødd? Har ganske kløe ved urinrøret/klitoris. Ikke endret utflod eller svie ved vannlating. Er kvinne. noen ideer? Har prøvd canesten og hjelper litt men klør fremdeles Anonymkode: d7617...a98 Vil tro det er sopp. Canesten krem du har prøvd? Isåfall funker det dårlig, du burde bruke både tablett og krem Anonymkode: 5c06c...1b4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #16 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Klør ved urinrøret etter samleie med ny person. Skal aldri ha sex uten kondom igjen. Er det noen som har klamydia som kun har klødd? Har ganske kløe ved urinrøret/klitoris. Ikke endret utflod eller svie ved vannlating. Er kvinne. noen ideer? Har prøvd canesten og hjelper litt men klør fremdeles Anonymkode: d7617...a98 Jeg klør og hovner opp slik ved soppinfeksjon. Bruker da canesten over en uke før jeg merker bedring. Vasker meg også oftere, vann eller intimsåpe og passer på å ha luftige klær. Vet ikke med klamydia for det har jeg aldri hatt. Anonymkode: c2de9...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå