AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Del Skrevet 7. juni Hei. Jeg hadde innsett av et egg på mandag og ca 3 timer etterpå kom det en bitteliten blødning i innlegget. Bare en dråpe omtrent pluss litt farge i bindet, ikke så det ble noe særlig fuktig bare lett rødbrunt i fargen. Så ikke helt ferskt blod. Er det vanlig etter innsett? Vet er vanlig etter uttak og det hadde jeg også, men det var mer enn dette Skraper de litt ved innsett også? Eller kan det være at egget feila/ble avvist så fort. Egget var satt inn på dag 3 bare så trodde det var for lite til festeblødning så fort? Anonymkode: 62eac...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Del Skrevet 7. juni Det har jeg hatt etter alle mine innsett. Er nok bare et lite blodkar som sprekker eller litt skjør slimhinne. Het ufarlig. Er ikke festeblødning. Det er det alt for tidlig til. Egget fester seg tidligst etter det er blitt blastocyste på dag 5. Og er man en av de som opplever festeblødning vil det fremdeles gå litt tid før man ser spor av noe festeblødning. Anonymkode: bb2e2...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det har jeg hatt etter alle mine innsett. Er nok bare et lite blodkar som sprekker eller litt skjør slimhinne. Het ufarlig. Er ikke festeblødning. Det er det alt for tidlig til. Egget fester seg tidligst etter det er blitt blastocyste på dag 5. Og er man en av de som opplever festeblødning vil det fremdeles gå litt tid før man ser spor av noe festeblødning. Anonymkode: bb2e2...d25 Takk for svar. Håper det bare er blodkar eller noe da ja. ❤️💙 Anonymkode: 62eac...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå