AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Skrevet 7. juni 2024 Veldig usikker på hva som skjer med en kvinnelig kollega som er mye yngre en meg. vi har jobbet i lag snart i 2år, en jobb der vi vi ofte jobber lengre skift og forholdsvis tett. Vi utviklet allerede etter første skift et utrolig arbeidsforhold der alt er veldig enkelt og alt går av seg selv. Men har etterhvert merket at det har kanskje yu (en stund nå) vært annerledes mellom oss, ikke noe negativt. Men der andre rundt oss har begynt og spekulere på om det er noe mellom oss, noe det ikke er. Men virker som at det kanskje har utviklet seg til noe mer en bare kollegiale følelser om man kan si det slik. Vi har ved personal fester kanskje tilslutt bare blitt sittende for oss selv og snakket der tiden bare plutselig har gått fra oss. Ingenting har skjedd til nå og det skal heller ikke skje noe som helst. En nylig episode mens vi var på personalfest så skjedde det noe ganske så uskyldige greier, helt uskyldige greier. Men en annen kollega fanget dette opp, jeg sa dette bare var noe som hun gjorde bare for skøy, men hun som kvinne kunne si at hun så det som noe helt annet, uskyldige greier men fortsatt seriøst fra hun andre. Hun er en veldig oppvakt voksen yngre dame, veldig pen og ordentlig. Jeg en voksen herre med et heller under gjennomsnittet utseende, men jeg berger meg vell heller litt ekstra bra på det sosiale/psykiske. Er jo sjarmert av henne men vil aldri har gått videre med noe som helst, er også av typen som er såpass ærlig og rederlig at jeg ville klart å si nei om noe skulle skje. hvordan kan vi evt gå gå videre i denne saken, for min del er det ikke noe problem, men er jo henne jeg tenker på i denne sammenhengen at ting ikke skal bli ubehagelig for henne. (Vi har det fortsatt veldig bra på jobb å finnes fortsatt ikke tegn til at det direkte er noe mellom oss). Anonymkode: f8dd0...c34
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #2 Skrevet 7. juni 2024 Du er vag på hva som skjedde mellom dere, så det er ikke så mye annet å kommentere enn at det er på tide å ta et steg bakover om du ønsker en kun proffesjonell relasjon. Anonymkode: dbd56...6db 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Skrevet 7. juni 2024 Tror du bare må innse at folk skjønner at minst en av dere ikke bare har kollegiale følelser her. Og en av dem er nok deg. Litt for mye understreking om at det ikke er noe mer. Anonymkode: 3157f...c69 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Skrevet 7. juni 2024 Jeg ville ikke brydd meg om hva de andre mener eller sier, så lenge dere gjør jobben deres og så lenge dere er profesjonelle med hverandre på jobb kan de andre bare holde tunga si inni munnen! Det har de ingenting med, uansett hva slags forhold dere har! Jeg også jobbet sammen med en fyr som var og er en god kompis. Vi fikk stadige kommentarer på jobb om at folk merka at vi hadde god kemi. Vi måtte til slutt ta det opp med leder og høre hva leder mente om saken, og leder hadde ingen problemer med det. De andre kan de bare ryke og reise, for de har faktisk ingenting med det! For vår del er vi begge godt gift, har barn på hver vår side, vi spiser middag sammen begge familiene sammen både titt og ofte. Så her er det ingen ugler i mosen, om det var det hadde de andre fortsatt ikke hatt noe med det å gjøre. Kos deg med å ha en god jobb-venn! Anonymkode: c4847...eb4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #5 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du bare må innse at folk skjønner at minst en av dere ikke bare har kollegiale følelser her. Og en av dem er nok deg. Litt for mye understreking om at det ikke er noe mer. Anonymkode: 3157f...c69 Jeg nekter ikke for at man blir sjarmert, overhodet ikke, men kommentaren kom fra en felles venn/kollega, der hun vet min hva keg synes om henne, noe hun synes er bare fint. jeg har selv skjult dette ganske bra for den andre parten, men som vår felles sier at der ligger mest sannsynlig noe mer fra hennes side også med tanke på oppførsel osv, jeg nekter å tro henne på akkurat det, men hun er ganske bastant på at jeg skal/må tro henne. Men tror kanskje det riktige uansett er å tre tilbake noen skritt. Anonymkode: f8dd0...c34
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville ikke brydd meg om hva de andre mener eller sier, så lenge dere gjør jobben deres og så lenge dere er profesjonelle med hverandre på jobb kan de andre bare holde tunga si inni munnen! Det har de ingenting med, uansett hva slags forhold dere har! Jeg også jobbet sammen med en fyr som var og er en god kompis. Vi fikk stadige kommentarer på jobb om at folk merka at vi hadde god kemi. Vi måtte til slutt ta det opp med leder og høre hva leder mente om saken, og leder hadde ingen problemer med det. De andre kan de bare ryke og reise, for de har faktisk ingenting med det! For vår del er vi begge godt gift, har barn på hver vår side, vi spiser middag sammen begge familiene sammen både titt og ofte. Så her er det ingen ugler i mosen, om det var det hadde de andre fortsatt ikke hatt noe med det å gjøre. Kos deg med å ha en god jobb-venn! Anonymkode: c4847...eb4 Har ikke vært noen stygge kommentarer, vi er en tett kollega gjeng som også er gode venner, så det er på bakgrunn av dette at hun kommenterer, hun er klar over at jeg er sjarmert av henne, noe jeg har skjult ganske bra for henne. Men som vår felles kvinnelige venn/kollega har lagt merke at mest sannsynlig kanskje er mer fra hennes side med tanke på oppførselen. Hun synes bare det er skøy for at alt faller seg så naturlig mellom oss. Men lurer på om man bare skal tre litt tilbake og håpe at akkurat det går over, for samholdet og kollegiet mellom er det viktigste. Anonymkode: f8dd0...c34
svartkatt Skrevet 7. juni 2024 #7 Skrevet 7. juni 2024 Litt tåpelig av kollegaen å påstå at det må være noe følelser der.. Kanskje hun har sagt det samme til hu andre? Man kan undre seg på hvorfor.. leker hun Kirsten giftekniv og vil deg godt, eller vil hun ha drama på arbeidsplassen? Du burde jo uansett være voksen nok til å sette en tydeligere grenser mellom deg og hu yngre. Lurer veldig på hva den helt uskyldige tingen var.. hvorfor du mener den er så, og hvorfor hu andre mener den ikke er det. Er du gift eller i et forhold siden noe mer er uaktuelt? 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #8 Skrevet 7. juni 2024 svartkatt skrev (1 time siden): Litt tåpelig av kollegaen å påstå at det må være noe følelser der.. Kanskje hun har sagt det samme til hu andre? Man kan undre seg på hvorfor.. leker hun Kirsten giftekniv og vil deg godt, eller vil hun ha drama på arbeidsplassen? Du burde jo uansett være voksen nok til å sette en tydeligere grenser mellom deg og hu yngre. Lurer veldig på hva den helt uskyldige tingen var.. hvorfor du mener den er så, og hvorfor hu andre mener den ikke er det. Er du gift eller i et forhold siden noe mer er uaktuelt? Hun kjenner oss begge veldig godt, så ikke noe gjør for å være slem på noe slags vis. Vi er kolleger men også nære venner alle sammen. Er ikke i noe forhold nei, ikke noen av oss to. Grensen er satt fra min sin side. Den uskyldig hendelsen var ikke noe intimt eller noe sånt. Venter den av og ser, blir den tatt noe lengre er det vell bare å få snakket sammen. Anonymkode: f8dd0...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå