AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Hvis man får lønn den 12. og man signerte kontrakten i dag. Kan man forvente lønn den 12. juni? Ja, er fastlønn. Anonymkode: 6e204...3cd
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #2 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis man får lønn den 12. og man signerte kontrakten i dag. Kan man forvente lønn den 12. juni? Ja, er fastlønn. Anonymkode: 6e204...3cd Nei, lønnen kjøres 22 hver måned, og du får lønn for måneden som hat vært. Har du jobbet noen vakter før 22.mai får du lønn for dem. Begynner du å jobbe fra nå, får du lønn fra dagen du begynner å jobbe og frem til 22.juni. En ting til. I juni kommer kun feriepengene, ikke vanlig lønn. Har du ikke opptjent feriepenger kan du jobbe de ukene i sommer du skulle hatt ferie og dermed få lønn heller. Anonymkode: 3d5d0...408
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 Fastlønn får man for inneværende måned. 12 mai fikk jeg lønn for fast stilling i mai. Har jeg ekstra vakter i mai i tillegg til stillingen blir de registrert fra 12.4-12.5 som er utbetalt i juni eller 12.5-12.6 som blir utbetalt i juli. Hvis du har krav på ferie i år vil de trekke deg i juni for ferie. Skal du ikke ha ferie i år vil det heller ikke bli trukket. Anonymkode: 4c7bf...acc
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Skrevet 7. juni 2024 Det varierer fra kommune til kommune når de kjører lønn. Der jeg jobbet før var lønnskjøring mellom 3-7 for inneværende mnd, utbetaling 12. Anonymkode: e00eb...d32
William_S Skrevet 7. juni 2024 #5 Skrevet 7. juni 2024 Og i Oslo kommune er lønnsdatoen 28 med mindre man ikke jobber i Utdanningsetaten som har 12 som sin lønnsdag. Da jeg hadde fastlønnet stilling der fikk jeg lønn for inneværende måned selv om jeg begynte midt i en måned den 28 samme måned. Turnustillegg for den aktuelle måneden kom måneden etter.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis man får lønn den 12. og man signerte kontrakten i dag. Kan man forvente lønn den 12. juni? Ja, er fastlønn. Anonymkode: 6e204...3cd Hos oss hadde du ikke fått lønn. Lønnsystemet stenger den 25. i hver måned. Første lønn ville vært 12.juli, men du kunne søkt om forskudd på lønn. Anonymkode: ebe3d...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå