Gå til innhold

Tyde skremmende drømmer?


Anbefalte innlegg

Siste uken har jeg hatt en ganske lik drøm, eller mareritt hver natt. Ulike situasjoner, men drømmen ender med at jeg hører et skrik, ofte barneskrik, men det er ingen der ( ofte et hus skrikene kommer fra ) Jeg står på utsiden, sammen med mine to barn. 
Når jeg går inn i huset så er der ingen. Jeg får hjelp av venner til å lete. Sammen finner vi ut at det må ha vært hjemsøkte steder med sjeler som er igjen. 
Våkner ofte brått, gjennom våt av svette. Sliter med ubehag hver dag pga marerittene. 

Anonymkode: 0d6a0...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du fortelle litt om de ulike situasjonene som utspiller seg i drømmene før barneskrikene? 

Anonymkode: 951a5...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sånne drømmer jeg å. Det trenger ikke være så farlig, men drømmens budskap kan være for å få noe inni deg til å våkne opp. Hva med meditere på hva budskapet er?

Når det er gjentakende drømmer er det en beskjed som venter på deg som du enda ikke forstår. Du vil ha den samme og samme drømmen helt til du forstår budskapet. Det kan være lurt å begynne skrive drømmedagbok så du kan se en oversikt over hvordan drømmene utvikler seg.

Hvordan er det i det våkne liv? Har du tatt noen avgjørelser eller valg som gitt deg dårlig samvittighet eller ikke føltes helt riktig? er du helt på riktig vei i livet?

Anonymkode: cfc5e...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ❤️

 

Som regel er jeg og barna enten på besøk hos familie eller venner, ellers så er vi på visning. Det er alltid lun og koselig stemning i starten. Møblert og lyst. 
Så er vi plutselig utenfor. Da er stemningen endret. Hører ofte skrik. Ser inn, da er det tomt i huset/husene, mørkt. Ofte er det en stor lampe i et stort vindu som blir skrudd på rett etter skrikene. Men det er ingenting eller ingen der inne. 
 

Har ikke skjedd noe spesielt i livet føler jeg. Men mye tanker om livet, avdøde familiemedlemmer og litt sånt som plager meg. 

 

Anonymkode: 0d6a0...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...