Gå til innhold

Utilgjengelig kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i et nytt forhold i et års tid nå. Det er mye fint mellom oss, mye blir bedre og bedre. Men han har mye å gjøre, stadige planer her og der, sånn har det vært hele året. Det er flere planer han forsåvidt ikke kan gjøre så mye med, jobb, fritidsinteresse og mye ekstra i den forbindelse, trening, pappatid med datteren, reising med enten jobb eller fritidsinteresse, flere bryllup og utdrikningslag denne sommeren, som jeg ikke er invitert med i. Det ene bryllupet burde jeg blitt invitert med, for de kjenner jeg litt, og kjenner mange av de som skal, men nei, han fikk invitasjon uten «+1», og jeg fikk ingen invitasjon. Kjæresten reagerte ikke en gang på det.. 

Jeg blir oppgitt og lei meg pga dette. Lenge tenkte jeg at dette må være en ekstra hektisk periode, eller noe sånt, men det er jo sånn det er hele tiden. Jeg må allerede nå «booke» meg inn hos kjæresten de få helgene han har ledig i sommer🙄 Det er helt sykt, men samtidig skyldes jo dette planer han selvsagt vil få med seg, og som det ikke er så lett å si nei til heller..

Vi bor ikke sammen, og ukedagene er fulle av jobb, da vi jobber litt ulike tider. Dette virker jo helt håpløst..? Flere med lignende erfaringer?

Anonymkode: 64d0a...44d

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir oppgitt fordi han stiller på jobb og er med dattera si, og fordi kjærestens venner ikke inviterer hans kjæreste gjennom 12 mnd i bryllupet sitt? 

Anonymkode: 330c5...199

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil vel bare ha deg med han når han vil, han gir nok fullstendig faen i hva du vil.

Høres ut som en skikkelig catch

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du blir oppgitt fordi han stiller på jobb og er med dattera si, og fordi kjærestens venner ikke inviterer hans kjæreste gjennom 12 mnd i bryllupet sitt? 

Anonymkode: 330c5...199

Jeg sier at jeg forstår at mye av de planene som stadig ligger der må være som de er, at det ikke er så lett å gjøre noe med, men er frustrert over ekstremt lite tid sammen, jevnt over. 

Anonymkode: 64d0a...44d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufiltrert skrev (3 minutter siden):

Han vil vel bare ha deg med han når han vil, han gir nok fullstendig faen i hva du vil.

Høres ut som en skikkelig catch

Han gir ikke fullstendig faen nei, men han har enormt mye planer hele tiden, som han ikke får gjort noe med. Og det skjønner jeg for det meste, men så blir jeg selvsagt frustrert over manglende tid sammen.

Anonymkode: 64d0a...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han verdt det da synes du? 

Anonymkode: 81e55...c1e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han gir ikke fullstendig faen nei, men han har enormt mye planer hele tiden, som han ikke får gjort noe med. Og det skjønner jeg for det meste, men så blir jeg selvsagt frustrert over manglende tid sammen.

Anonymkode: 64d0a...44d

"uten «+1», og jeg fikk ingen invitasjon. Kjæresten reagerte ikke en gang på det.. "

Høres da sannelig ut som å gi fullstendig faen.

Det går ann å late som man ikke gir faen selv om man gjør det for tilgang til fitte.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er han verdt det da synes du? 

Anonymkode: 81e55...c1e

Ja jeg syns jo på en måte det da, men skulle jo ønske at det var litt annerledes. Det er det som gjør det så vanskelig.

Anonymkode: 64d0a...44d

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufiltrert skrev (Akkurat nå):

"uten «+1», og jeg fikk ingen invitasjon. Kjæresten reagerte ikke en gang på det.. "

Høres da sannelig ut som å gi fullstendig faen.

Det går ann å late som man ikke gir faen selv om man gjør det for tilgang til fitte.

Du snakker på en veldig usjarmerende måte her, umulig å ta det du skriver seriøst.

Anonymkode: 64d0a...44d

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du snakker på en veldig usjarmerende måte her, umulig å ta det du skriver seriøst.

Anonymkode: 64d0a...44d

Sannheten er iblant usjarmerende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg syns jo på en måte det da, men skulle jo ønske at det var litt annerledes. Det er det som gjør det så vanskelig.

Anonymkode: 64d0a...44d

Jeg skjønner veldig godt at dette er både sårt og kjipt, jeg. Den første tiden av forholdet er det naturlig å ønske masse tid sammen, så det er ikke rart om du føler et savn og en avvisning fra han. 
 

Hvis du syns han er verdt dette vil jeg anbefale deg å være tydelig på at du savner mer tid sammen, uten å rette noen anklager mot ham. Jeg syns også du kan si at dette gjør deg usikker på om dette vil fungere. Det er fair at han er klar over hvordan du har det, da kan han i det minste prioritere annerledes den tiden han har til rådighet. 
 

Så tenker jeg det kan være lurt å kjenne på hvor lang tid du vil gi dette. Så kan du sette en frist om feks 6 mnd eller et år, og sjekke inn hos deg selv da på om dette er et like stort savn da. Men la han vite at du går og tenker på dette, og at det plager deg såpass. Da har han i det minste en sjans til å prioritere deg. 

Anonymkode: 1b6d0...b10

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan prioriterer kjæresten tid med deg?

Er dere sammen når han tilfeldigvis ikke skal noe annet, eller ryddee han plass i kalenderen for deg?

Anonymkode: 08caa...6f0

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg sier at jeg forstår at mye av de planene som stadig ligger der må være som de er, at det ikke er så lett å gjøre noe med, men er frustrert over ekstremt lite tid sammen, jevnt over. 

Anonymkode: 64d0a...44d

Da må du enten gjøre noe med det, som å bytte jobbtider, eller finne måter å leve med det på. 

Anonymkode: 330c5...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Han gir ikke fullstendig faen nei, men han har enormt mye planer hele tiden, som han ikke får gjort noe med…..

Anonymkode: 64d0a...44d

Så hvorfor og for hva skriver du her for? 🤔🙄🤷‍♀️🤯

Anonymkode: 5fdcc...8d8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte dårlig det du sa om at du må booke deg plass i kalenderen hans lang tid i forveien for å få tid sammen. Booker ikke HAN deg inn noe sted? Er det sånn at hvis ikke du gir lyd fra deg så ses dere rett og slett ikke? Det høres ut som du er relativt lavt nede på prioriteringslista hans, og du burde være høyere etter ett år sammen. Hvis dette fortsetter og ikke er noen fase så må du ta en reality check og tenke etter om hvis dette er det han har å tilby deg fremover på ubestemt tid UANSETT ÅRSAK og unnskyldninger, er det nok for deg til å greie å opprettholde relasjonen og interessen fra din side?  Og for at du skal bli i forholdet? Hvis svaret er nei så er neste spørsmål: er det endringsvilje hos han? Hvis svaret der også er nei så må du gå. For du fortjener jo å ha et forhold som også oppfyller dine behov <3

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ymse meninger skrev (11 minutter siden):

Jeg likte dårlig det du sa om at du må booke deg plass i kalenderen hans lang tid i forveien for å få tid sammen. Booker ikke HAN deg inn noe sted? Er det sånn at hvis ikke du gir lyd fra deg så ses dere rett og slett ikke? Det høres ut som du er relativt lavt nede på prioriteringslista hans, og du burde være høyere etter ett år sammen. Hvis dette fortsetter og ikke er noen fase så må du ta en reality check og tenke etter om hvis dette er det han har å tilby deg fremover på ubestemt tid UANSETT ÅRSAK og unnskyldninger, er det nok for deg til å greie å opprettholde relasjonen og interessen fra din side?  Og for at du skal bli i forholdet? Hvis svaret er nei så er neste spørsmål: er det endringsvilje hos han? Hvis svaret der også er nei så må du gå. For du fortjener jo å ha et forhold som også oppfyller dine behov ❤️

Jeg er veldig enig i det du skriver her!

Jeg lurer på hva han sier også, om at han omtrent ikke har tid til å møte Ts? Har han planer om å gjøre noe med det? Eller er livet hans slik det er nå - helt fullt med andre ting - slik han ønsker å ha det?

Og om dere ev. skulle flytte sammen, vil han da prioritere denne krevende fritidsinteressen like høyt?

Hvordan mener han i så fall at et forhold mellom dere skal fungere fremover?

Anonymkode: 8e3ae...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er veldig enig i det du skriver her!

Jeg lurer på hva han sier også, om at han omtrent ikke har tid til å møte Ts? Har han planer om å gjøre noe med det? Eller er livet hans slik det er nå - helt fullt med andre ting - slik han ønsker å ha det?

Og om dere ev. skulle flytte sammen, vil han da prioritere denne krevende fritidsinteressen like høyt?

Hvordan mener han i så fall at et forhold mellom dere skal fungere fremover?

Anonymkode: 8e3ae...bfb

Jepp. Her må man være resultatorientert. Hvis alle disse må-tingene hans gjør at det er ingen tid igjen til forholdet, da er det det som er resultatet,  uansett årsak.  Og man kan velge å gå ut av et forhold hvor det er resultatet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har vært i et nytt forhold i et års tid nå. Det er mye fint mellom oss, mye blir bedre og bedre. Men han har mye å gjøre, stadige planer her og der, sånn har det vært hele året. Det er flere planer han forsåvidt ikke kan gjøre så mye med, jobb, fritidsinteresse og mye ekstra i den forbindelse, trening, pappatid med datteren, reising med enten jobb eller fritidsinteresse, flere bryllup og utdrikningslag denne sommeren, som jeg ikke er invitert med i. Det ene bryllupet burde jeg blitt invitert med, for de kjenner jeg litt, og kjenner mange av de som skal, men nei, han fikk invitasjon uten «+1», og jeg fikk ingen invitasjon. Kjæresten reagerte ikke en gang på det.. 

Jeg blir oppgitt og lei meg pga dette. Lenge tenkte jeg at dette må være en ekstra hektisk periode, eller noe sånt, men det er jo sånn det er hele tiden. Jeg må allerede nå «booke» meg inn hos kjæresten de få helgene han har ledig i sommer🙄 Det er helt sykt, men samtidig skyldes jo dette planer han selvsagt vil få med seg, og som det ikke er så lett å si nei til heller..

Vi bor ikke sammen, og ukedagene er fulle av jobb, da vi jobber litt ulike tider. Dette virker jo helt håpløst..? Flere med lignende erfaringer?

Anonymkode: 64d0a...44d

Jeg også har en mann som er likedan, til tider er det helt håpløst, har vært sånn i 11 år nå :fnise:

Vi jobber motsatt av hverandre, han drar på trening/er med venner/styrer med hobbyen osv, og jeg er en roligere sjel som faktisk ikke orker så mye greier hele tiden, så vi er bare forskjellig der.

Men du sier du må "booke" deg inn i helgene han har ledig, og det synes jeg høres feil ut. Han må "booke" deg inn i planene sine jevnt over og inkludere deg, skjønner godt at du blir lei deg av å ikke bli inkludert og satt pris på.

Selv om min mann er helt riv ruskende håpløs og skal noe hele tiden så blir jeg invitert med på 90% av det og han vil alltid ha meg med, selv om jeg ikke alltid orker. Så jeg synes dette høres veldig kjedelig ut på dine vegne.

Trist at heller ikke bekjente/venner av deg anser forholdet deres som "seriøst" nok til å invitere deg også med i bryllupet, og utrolig at han ikke engang reagerer på det. Høres dessverre ut som at han tar deg veldig for gitt, anbefaler deg å ha en skikkelig samtale sammen med han, TS. Ingen er for travel for menneskene de er glade i ♥️

Anonymkode: 92a32...e59

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri invitert 1+ i bryllup noen som ikke var samboere og kjærester under et år. 

Anonymkode: 330c5...199

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde aldri invitert 1+ i bryllup noen som ikke var samboere og kjærester under et år. 

Anonymkode: 330c5...199

Ikke jeg heller. Gjestelisten settes jo vanligvis et år i forkant (man må bestille lokale og mat, da tilpasset antallet man skal invitere) og da er det naturlig at du ikke er regnet med. Jeg hadde heller ikke reagert på dette et år inn i forholdet. 

Anonymkode: 5b0a0...60c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...