AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Jeg begynte på AAP i mai, og skjønner ikke stort av utbetalingene jeg får. Hvorfor to utbetalinger på samme dag i mai? Hvorfor to dager på rad i juni, hvorav én knøttliten og én stor + enda en i dag (som ikke er med på bildet under). Det samlede beløpet er nok riktig, men hvorfor så rart oppstykket? Anonymkode: 4c5e8...300
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #2 Skrevet 6. juni 2024 Hvis du klikker inn på dem, så står det vel mer detaljer? De 475 kronene er nok etterbetaling ifbm at Grunnbeløpet økte. Grunnbeløpet blir økt i slutten av mai, men har tilbakevirkende kraft fra 1.mai. Dvs at man får en liten slant etterbetalt for mai, som tilsvarer det AAP økte med. 4. Juni er ordinær AAP for de siste 2 uker (med den nye satsen din etter G-økningen) 24. Juni er også ordinær AAP for siste to uker, med gammel sats. 10. Juni tipper jeg du har fått AAP i to bolker fordi det er én for april og én for mai. Har sett det før. Velkommen til NAV's uransakelige veier... Anonymkode: 9b4cb...c5c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 Utbetalingene i juni er trekkfrie. Som et tillegg til det vedkommende over her sier Anonymkode: dba75...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå