Gå til innhold

Hvor attraktiv kan en lite ansiktspen mann bli?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se for deg en mann som er under gjennomsnittet ansiktspen. Han litt rare fyren som aldri var noe populær, men egentlig veldig grei og oppegående. Utpreget mindre ansiktspen, men ellers normal tynn eller chubby kropp og litt nerdete kanskje. Dårlig hårfeste, men høyt utdannet og veldig sympatisk. Kort sagt en fyr som er en catch på mange måter, men ikke har utseendet med seg.

Hvis han legger seg i hardtrening for å bygge muskler, kjøper klær som ser bra ut og sitter bra, sørger for å alltid ha god hygiene, hvor attraktiv kan en slik bli?

Anonymkode: 262fe...2f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du undervurderer hvor mye utstråling betyr.

Anonymkode: 37ecd...7bf

• Liker 15
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Selvtillit, humor og sjarm 👍🏼

Trene, ha en god økonomi 

Anonymkode: 6f9a7...78c

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du undervurderer hvor mye utstråling betyr.

Så du mener at med riktig utstråling kan en slik fyr date og bli sammen med virkelig flotte kvinner? Høyt utdannede, veltrente og sympatiske kvinner?

• Liker 5
Skrevet

Beskrivelsen du gav fikk meg til å få opp ett bilde i hodet av Johnny Brede Åse. Som de andre sier, utstråling og selvtillit er alt, det er han et godt eksempel på. Samme med Magnus Devold. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du mener at med riktig utstråling kan en slik fyr date og bli sammen med virkelig flotte kvinner? Høyt utdannede, veltrente og sympatiske kvinner?

Ja. Personlighet og verdier trumfer det meste. 

Anonymkode: 42865...722

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tiltrekkes ikke av ansiktstrekk alene. Kult/bra kledd, slank og veltrent (ikke overdrevent) og kort skjegg + pent smil og utstråling = en veldig attraktiv mann. For meg er dessverre det med slank og veltrent kropp et must, men jeg er slank og veltrent selv, så det er vel ikke helt urimelig. 

Anonymkode: fe873...e0d

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så klart. Du beskriver deg jo som høyt utdannet, sympatisk og veltrent (hvis du trener) selv, så klart du har sjans på tilsvarende kvinner. Er du ikke «ansiktspen» så går du kanskje ikke for dem med penest ansikt, men er jo massevis av flott, utdannede, veltrente og sympatiske kvinner som ikke er spesielt ansiktspene og her har du ditt «marked»

Anonymkode: f9fec...484

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer jo an på hva du mener med virkelig flotte kvinner. Høyt utdannede og sympatiske kvinner vil ofte ha det du skriver (så lenge vedkommende faktisk også fremstår sympatisk og ikke bare tror han er det selv). Et fint ansikt er såklart et pluss for mange av oss, men ikke noe som må være på plass. Ansiktet blir fint uansett når man blir sjarmert av personen.

Men, høyt utdannede og sympatiske kvinner er kanskje ikke i snitt den gruppen som er mest opptatt av å være veltrent. De som bruker spesielt mye tid på trening, og kanskje er modellpene i tillegg, vil ofte være mer kresne på utseende selv. Men som andre sier, man kommer langt med å være trygg på seg selv og sjarmerende, og kjøre det nivået av veltrent/velkledd du selv ønsker blant damer (ikke alltid sånn det fungerer - mener mer at fin stil ikke fungerer på de damene som ikke bryr seg om klær)

Anonymkode: 61c86...02c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

$$$

Anonymkode: a99db...bc9

AnonymBruker
Skrevet

Må du ha de flotteste kvinnene da? 

Anonymkode: 0a121...b5c

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir forelsket i mannen og så blir han pen etterpå😍 ( pga de gode følelsene❤️).

Anonymkode: 127a7...259

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Se for deg en mann som er under gjennomsnittet ansiktspen. Han litt rare fyren som aldri var noe populær, men egentlig veldig grei og oppegående. Utpreget mindre ansiktspen, men ellers normal tynn eller chubby kropp og litt nerdete kanskje. Dårlig hårfeste, men høyt utdannet og veldig sympatisk. Kort sagt en fyr som er en catch på mange måter, men ikke har utseendet med seg.

Hvis han legger seg i hardtrening for å bygge muskler, kjøper klær som ser bra ut og sitter bra, sørger for å alltid ha god hygiene, hvor attraktiv kan en slik bli?

Hvis utseendet gir positive assosiasjoner til en god match, er ikke "uperfekte ansiktstrekk" noen hindring. Selv driter jeg i om noen går med litt tykke briller og ser stereotypisk nerdete ut - det er en sånn person jeg kan passe sammen med, og da er det bare et pluss. En manns femmer er en annen manns nier. Det samme regner jeg med gjelder kvinners syn på menn.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ta og se litt rundt deg ute på gata, med par som går sammen. Så ser du at det er ikke bare høye, mørke, superkjekke menn med sixpack som får seg dame.

Anonymkode: 6fc4d...72e

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Definitivt!!

Anonymkode: a1a33...fda

AnonymBruker
Skrevet

Få av de mest attraktive menn jeg kjenner er veldig ansiktspene. De har sjarmen og selvtillit derimot. 

Anonymkode: 953d1...49c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trua og kjeften har hjelpa så mange..

Anonymkode: a4bad...d09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Kommer jo an på hva du mener med virkelig flotte kvinner. Høyt utdannede og sympatiske kvinner vil ofte ha det du skriver (så lenge vedkommende faktisk også fremstår sympatisk og ikke bare tror han er det selv). Et fint ansikt er såklart et pluss for mange av oss, men ikke noe som må være på plass. Ansiktet blir fint uansett når man blir sjarmert av personen.

Men, høyt utdannede og sympatiske kvinner er kanskje ikke i snitt den gruppen som er mest opptatt av å være veltrent. De som bruker spesielt mye tid på trening, og kanskje er modellpene i tillegg, vil ofte være mer kresne på utseende selv. Men som andre sier, man kommer langt med å være trygg på seg selv og sjarmerende, og kjøre det nivået av veltrent/velkledd du selv ønsker blant damer (ikke alltid sånn det fungerer - mener mer at fin stil ikke fungerer på de damene som ikke bryr seg om klær)

Anonymkode: 61c86...02c

Ts her, jeg er lite ansiktspen men spør egentlig bare fordi dette ble diskutert blant venner forrige uke.

Angående det å være veltrent så er det ikke slik at de må være fitness babes, men jeg og min vennegjeng er alle høyt utdannede, slanke og med noe muskelmasse, og jeg merker at jeg tiltrekkes kun til slanke damer. Trenger ikke være veltrent, men min erfaring med høyt utdannede er at de stort sett tar bra vare på kroppen sin.

Skrevet

Mennesker blir pene pga at du er glad i de. Du blir ikke glad i de pga at de er pene

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...