AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Jeg er en mann i førtiårene, med lite sex erfaring, og for tiden et ikke eksisterende sexliv. Kun hatt 5 sexpartnere. Ønsker ikke å gå ut av forholdet vårt, som fungere bra på stort sett alle andre områder, men på soverommet sliter vi. Hun har sagt at dersom sex er så viktig for meg kan jeg jo bare få meg en elskerinne. Dette ble nevnt i en litt amper stemning en gang for en tid tilbake, og jeg tenkte ikke så mye over det, og trodde ikke hun mente det bokstavelig. Men det har gjort at den tanken har utviklet seg til et ønske, og det viser seg at hun mente det alvorlig. Så jeg har på en måte hennes tillatelse, noe som gjør at jeg har lyst til å prøve. Men, hvor, og hvordan skaffer man seg en elskerinne? Alle tips og råd mottas med takk. Anonymkode: 66846...e8c
Gorgonzola Skrevet 6. juni 2024 #2 Skrevet 6. juni 2024 Feil forum. Og et dårlig utgangspunkt, sorry. Lite sex erfaring, ei kone som ikke gidder; da skal du være en ordentlig "hunk" for at damer lar seg begeistre. Klart det finnes kvinner som er utsulta på sex, de vet å plukke den rette, gjerne på en sjekke app eller kvinne seg opp på byen. Plan B (som funker vel så bra) er å legge an antrekk og atferd i en forførerisk stil så blir det raskt et haleheng av überklare menn, men hun håper å finne/bli diskret sjekket opp av Mr. Handsome som ikke er den mest pågående men vet å melde sin interesse når tiden er inne for det.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men, hvor, og hvordan skaffer man seg en elskerinne? Alle tips og råd mottas med takk. Anonymkode: 66846...e8c De fleste tilbud jeg har fått av kvinner, har vært i jobbsammenheng. Kollega, seminar osv og venninner av kollegaer. Jeg har også fått et par «tilbud» etter å møttes i sosiale sammenhenger. Ikke at det er snakk om veldig mange, men 5-6 stykker har vært direkte i hva de ønsker og ikke vært til å misforstå. Jeg er ikke singel, så har selvfølgelig aldri gjort noe med det. Anonymkode: cd637...9f5 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Skrevet 7. juni 2024 Du får prøve datingapper, der finnes det flust med likesinnede. Elskerinna må uansett selv være i et forhold, ellers blir det bare søl. Anonymkode: d10ad...21c 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #5 Skrevet 7. juni 2024 Om du er villig til å ha sex med kvinner som er en god del mindre attraktiv enn deg selv så er det enkelt. Om du forventer å ha sex med noen som er lik som deg selv eller bedre så er det bare å glemme. Disse damene kan ha sex med bedre menn enn deg og har ingen grunn til å velge deg. Anonymkode: f3492...020 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du er villig til å ha sex med kvinner som er en god del mindre attraktiv enn deg selv så er det enkelt. Om du forventer å ha sex med noen som er lik som deg selv eller bedre så er det bare å glemme. Disse damene kan ha sex med bedre menn enn deg og har ingen grunn til å velge deg. Anonymkode: f3492...020 Blablabla. Slike relasjoner handler i stor grad om å få tilfredsstilt sine ønsker om kroppslig og mental nærhet, og å få det til å gå opp logistisk sett. For ts kan det plutselig handle om å være på rett sted til rett tid. Anonymkode: d6cb5...ebb 1
imagineme Skrevet 7. juni 2024 #7 Skrevet 7. juni 2024 Bare å registrere seg på Tinder og skrive at du er i forhold og ønsker elskerinne. Sett at andre kvinnelige profiler gjør det samme. Personlig ville jeg heller enten tatt praten med partneren og lagt frem hvor viktig dette er for deg, eller tatt steget ut av forholdet.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #8 Skrevet 7. juni 2024 52 minutter siden, AnonymBruker said: Blablabla. Slike relasjoner handler i stor grad om å få tilfredsstilt sine ønsker om kroppslig og mental nærhet, og å få det til å gå opp logistisk sett. For ts kan det plutselig handle om å være på rett sted til rett tid. Anonymkode: d6cb5...ebb Å ha en elskerinne handler på ingen måte om mental nærhet. Det handler om sex. En fysisk nytelsesaktivitet. Så kan du ha rett i at noen av dere kanskje blander mye følelser og mentalt opp i det å ha sex, men det er nok mer et sympton på bekreftelsesbehov og selvbilde. Det har ingen funksjon rent seksuelt. Anonymkode: f3492...020 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #9 Skrevet 7. juni 2024 Jeg vet ikke helt hva suksess-raten er for gifte menn som søker elskerinner på diverse dating-apper, for det er himla mange av dere. Men der kan du i det minste være totalt ærlig fra start på hva det går i, og du får svar fra kvinner som er ute etter det samme. Så jeg ville startet der og prøvd lykken. Men mange finner nok elskerinna på jobb, på byn, via venner.. det vanlige, som man gjør når man er singel. Eneste forskjellen er å være soleklar på hva det går i, så vil noen falle av, mens noen vil synes det er helt greit og passer dem bra. Eller, det er ikke eneste forskjellen - jeg vet ikke hvor involvert din partner skal være i dette, men det kan være hun synes det er greiere at du blir sugd bak Circle K av en anonym random enn at du starter opp noe med din nærmeste kollega eller venninne eller noe. Anonymkode: 8c9bb...64a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #10 Skrevet 7. juni 2024 Jeg skal på ingen som helst dømme det du spør om eller andre som er i slike relasjoner hvor man har et åpent forhold pga ulik sexlyst (altså ikke i forhold der den ene parten tenner på den andre har seg osv). Men et spørsmål som alltid dukker opp hos meg, er hvordan er stemninga, praten osv. når man kommer hjem etter å ha vært hos elskerinna som mannen/kona vet om? Kan liksom ikke helt forestille meg annet enn at det må være rart/kleint? Anonymkode: 6369c...07a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #11 Skrevet 7. juni 2024 Håper du ikke finner noen. Unner ingen å være nr. 2 og bli dårlig behandlet og dumpet etter en stund når du har fått nok. Anonymkode: 1cee2...5a9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #12 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å ha en elskerinne handler på ingen måte om mental nærhet. Det handler om sex. En fysisk nytelsesaktivitet. Har du patent på hva man trenger fra en elskerinne, og hva hun trenger tilbake? Utroskap handler sjelden bare om seksuelle behov, og spenning, men også om behovet for bekreftelse, og noen å dele tanker med. En kjent grunn til at det går galt, er at man begynner å kommunisere via telefon og meldinger, utenom treff. Begrepet "emosjonell utroskap" kommer også fra et sted. Poenget mitt i sted, var at hverken menn eller kvinner kan velge den mest "attraktive" hele tiden. En utroskapsaffære handler veldig mye om å få det til med noen, rent praktisk, geografisk og tidsmessig. Anonymkode: d6cb5...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #13 Skrevet 7. juni 2024 Enkleste måte er gjennom en aktivitet hvor du har en viss autoritet eller kompetanse. Veldig mange kvinner blir raskt våte når en mann de ser litt opp til viser interesse. Har du en slik posisjon i en eller annen sammenheng er det bare velge og vrake. Det kan være så enkelt som å styre ordet i foreldremøter, med modenhet og autoritet, så er grunnlaget lagt. Men du må gå forsiktig fram, snike deg rundt grøten og la henne ta første skritt. Anonymkode: 308af...a07 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #14 Skrevet 7. juni 2024 Om du har penger finnes det nok av "gullgravere" der ute som er på jakt etter en enkel ligg som har åpent pengebok.. Anonymkode: f1d2b...dbf
Bamseklemmer Skrevet 8. juni 2024 #15 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 20.39): Hun har sagt at dersom sex er så viktig for meg kan jeg jo bare få meg en elskerinne. Dette ble nevnt i en litt amper stemning en gang for en tid tilbake, og jeg tenkte ikke så mye over det, og trodde ikke hun mente det bokstavelig. Det har nok mange menn hørt før😅men det er sjelden at kvinner mener ting, som er sagt i en amper stemning.. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå