AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg har pr nå hår til midjen, ca, og nå er jeg så møkklei dette lange håret. Det er blanding av slett og krøller, og ikke sånne fine, spretne krøller, men bare tull og frizz. Og jeg har heller ikke tid, lyst eller budsjett til å skulle holde på med alt mulig av produkter og metoder og hiv og hoi for å få så definerte krøller som mulig. Verken jobb eller fritid passer heller for å ha flagrende hår, så det er alltid i en topp. Så nå skal det bort! Jeg drømmer om å klippe det til skuldrene, omtrent, og kanskje litt såkalte layers. Langt nok til å kunne få det i strikk, men kort nok til at det ikke er i veien og krever masse oppmerksomhet. Er dette mulig, uten å plutselig se veldig mye eldre ut? Jeg er 36 nå, og føler det er 50/50 om jeg vil kunne se fresh ut eller bare gammel 🙈 Har googlet litt for inspirasjon, men det er så utrolig vanskelig å skulle se for seg hvordan det vil bli på meg! Anonymkode: b3a79...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #2 Del Skrevet 7. juni 2024 Dytt Anonymkode: b3a79...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 Ingen? Anonymkode: b3a79...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Del Skrevet 9. juni 2024 Be om layers og at du samtidig beholder lengden, da får du mer liv i håret uten å bli helt «kjerring»😉 Anonymkode: 55a23...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spegel Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg gjorde det, men kledde det ikke. Ser bare eldre og tjukkere ut 🤣 Helt umulig å mene noe om du vil kle det, når jeg ikke vet hvordan du ser ut. Så mitt beste tips er å prøve! Hår vokser ut igjen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 9. juni 2024 #6 Del Skrevet 9. juni 2024 Bare gjør det. Du trives ikke med det du har, og det vokser ut igjen. Burde ikke være for konete når det går til skuldrene? Forbinder kortere hår enn det med "koner". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 9. juni 2024 #7 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 18.36): Jeg har pr nå hår til midjen, ca, og nå er jeg så møkklei dette lange håret. Det er blanding av slett og krøller, og ikke sånne fine, spretne krøller, men bare tull og frizz. Og jeg har heller ikke tid, lyst eller budsjett til å skulle holde på med alt mulig av produkter og metoder og hiv og hoi for å få så definerte krøller som mulig. Verken jobb eller fritid passer heller for å ha flagrende hår, så det er alltid i en topp. Så nå skal det bort! Jeg drømmer om å klippe det til skuldrene, omtrent, og kanskje litt såkalte layers. Langt nok til å kunne få det i strikk, men kort nok til at det ikke er i veien og krever masse oppmerksomhet. Er dette mulig, uten å plutselig se veldig mye eldre ut? Jeg er 36 nå, og føler det er 50/50 om jeg vil kunne se fresh ut eller bare gammel 🙈 Har googlet litt for inspirasjon, men det er så utrolig vanskelig å skulle se for seg hvordan det vil bli på meg! Anonymkode: b3a79...def Ekspander Det beste er å gå til en god frisør som kan klippe en sveis som både passer fjeset og forventningene dine. Det går ikke an å svare om om du vil bli seende ut som en kjerring eller ikke uten å vite hvordan du ser ut, og det forstår jeg om du ikke vil legge ut på et forum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #8 Del Skrevet 9. juni 2024 En god frisør kan hjelpe deg finne en stil som passer deg. Kan du be om en litt lengre tile og la frisøren gradvis klippe det kortere? Så ser du hvordan det ser ut og kan stoppe om du ikke vil kortere? Så kan du alltids klippe det kortere om du vil. Jeg synes det er fint med lang Bob, tror de kaller det LOB. Anonymkode: b35dc...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #9 Del Skrevet 9. juni 2024 Ville tatt det i 2-3 etapper, selv om jeg skjønner behovet for en drastisk endring. Kanskje er du fornøyd om du klipper det til skulderbladene og får det formet. Jeg elsker den 70-talls luggen som er nå, men om du må ha det mye opp er det kanskje best med litt lengde også foran. Du kan usnsett få litt sveis. Er det fortsatt for langt klipper du det bare kortere neste gang. Kan være gøy å leke litt ned ulike stiler på veien til kort. Hilsen hun som har angret x antall ganger på å klippe for kort 😄 Anonymkode: 2f18f...9dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #10 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 18.20): Be om layers og at du samtidig beholder lengden, da får du mer liv i håret uten å bli helt «kjerring»😉 Anonymkode: 55a23...0e8 Ekspander Lengden er det som er hovedproblemet 😁 Anonymkode: b3a79...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10. juni 2024 #11 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 14.21): Lengden er det som er hovedproblemet 😁 Anonymkode: b3a79...def Ekspander Kjør på om du tørr! 😁 Hvor fort vokser håret ditt? Det har jo mye å si for en så drastisk endring, men samtidig om du alltid Jar det opp, så vil du gjerne ikke merke så mye forskjell i det daglige, bare mindre å styre med? Tenker om du ikke vil trives, kan du fortsette å ha det opp frem til det blir etterhvert litt lengre igjen. Gå til en god frisør ihvertfall, som andre sier her, som ser både på type hår, ansiktsfasong, og på din alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #12 Del Skrevet 10. juni 2024 Daisy-love skrev (På 10.6.2024 den 14.29): Kjør på om du tørr! 😁 Hvor fort vokser håret ditt? Det har jo mye å si for en så drastisk endring, men samtidig om du alltid Jar det opp, så vil du gjerne ikke merke så mye forskjell i det daglige, bare mindre å styre med? Tenker om du ikke vil trives, kan du fortsette å ha det opp frem til det blir etterhvert litt lengre igjen. Gå til en god frisør ihvertfall, som andre sier her, som ser både på type hår, ansiktsfasong, og på din alder. Ekspander Nå har jeg vært så innstilt på å choppe av masse i flere uker, så jeg tror jeg ender opp med det. Og som du sier, så har jeg det opp 95% av tida, så skulle det ikke bli som jeg håper, så fortsett jeg bare med det til det vokser ut 😅 Anonymkode: b3a79...def 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10. juni 2024 #13 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 14.46): Nå har jeg vært så innstilt på å choppe av masse i flere uker, så jeg tror jeg ender opp med det. Og som du sier, så har jeg det opp 95% av tida, så skulle det ikke bli som jeg håper, så fortsett jeg bare med det til det vokser ut 😅 Anonymkode: b3a79...def Ekspander Ja det vokser ut, og når du alt er innstilt på det, så kjør på 😁👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #14 Del Skrevet 10. juni 2024 2B? Denne sveisen? Anonymkode: b8319...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #15 Del Skrevet 10. juni 2024 Jeg har en blanding av 2b og 2c krøller. Jeg har hårlengde til litt over skulderen. Litt oppklipt så krøllene skal komme mer frem. Jeg ser ikke eldre ut. Får mange komplimenter for håret mitt. Anonymkode: 87b90...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #16 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 16.00): Jeg har en blanding av 2b og 2c krøller. Jeg har hårlengde til litt over skulderen. Litt oppklipt så krøllene skal komme mer frem. Jeg ser ikke eldre ut. Får mange komplimenter for håret mitt. Anonymkode: 87b90...bf3 Ekspander Oi, gøy å høre! Det er jo det jeg håper på også. Hvordan har du det i front? Og er alt like langt, men oppklipt? Anonymkode: b3a79...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå