AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Del Skrevet 6. juni ? Anonymkode: 1f03c...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 6. juni #2 Del Skrevet 6. juni det var et kommersielt blaff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Del Skrevet 6. juni På 2000-tallet? Rockeringen var pop da jeg var barn allerede på 70-tallet. Det er vel som med alt annet av slike ting. Populariteten kommer og går. Sånn har det vært med jojo også, selv om det er lenge siden det var populært nå. Anonymkode: 097d1...2bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Del Skrevet 6. juni Just now, AnonymBruker said: På 2000-tallet? Rockeringen var pop da jeg var barn allerede på 70-tallet. Det er vel som med alt annet av slike ting. Populariteten kommer og går. Sånn har det vært med jojo også, selv om det er lenge siden det var populært nå. Anonymkode: 097d1...2bc Hva snakker du om? Jeg har trent pekefingeren med jojo siden 80-tallet. Den er så sterk nå! Anonymkode: 14774...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva snakker du om? Jeg har trent pekefingeren med jojo siden 80-tallet. Den er så sterk nå! Anonymkode: 14774...1a7 Kult! Jeg har også en skikkelig buffed pekefinger. Men det er av helt andre grunner. Anonymkode: 097d1...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Del Skrevet 6. juni Kommer du til å bli topptrent? Nei. Er det bedre enn å sitte på sofaen og gjøre ingenting? JA! Mange vil oppleve å få pulsen opp ved bruk av rockering og vil derfor kunne fungere godt som mosjon. Anonymkode: ef092...0cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #7 Del Skrevet 10. juni Rockeringen kommer helt sikkert til å komme tilbake. Er såpass billige at dette er nok folk kommer til kjøpe igjen med en gang noen TikTok-influencere begynner å lage videoer. Anonymkode: fe6a6...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå