AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Del Skrevet 6. juni 2024 Har idag stått i kø for å skaffe meg en Samsung S24 Ultra til åpnings pris dvs 11.990kr. Dyrt som fa.... fortsatt, men nå lurer jeg litt på om jeg angrer, tlf er jo stor som en låvedør. Grunnen til at jeg gikk for denne er at jeg tenker å få meg både insta og Tinder ila sommeren, ja rett og slett bli litt eksponert mot omverden! Tror dere man kan bli vant til størrelsen (uten at dette skal høres dodgy ut🤣) Takker for svar. Anonymkode: 25e3b...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 7. juni 2024 #2 Del Skrevet 7. juni 2024 Insta og Tinder kan installeres på en mindre telefon også... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 7. juni 2024 #3 Del Skrevet 7. juni 2024 Ja man blir vant til størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. juni 2024 #4 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har idag stått i kø for å skaffe meg en Samsung S24 Ultra til åpnings pris dvs 11.990kr. Dyrt som fa.... fortsatt, men nå lurer jeg litt på om jeg angrer, tlf er jo stor som en låvedør. Grunnen til at jeg gikk for denne er at jeg tenker å få meg både insta og Tinder ila sommeren, ja rett og slett bli litt eksponert mot omverden! Tror dere man kan bli vant til størrelsen (uten at dette skal høres dodgy ut🤣) Takker for svar. Anonymkode: 25e3b...3c8 Må man ha mobil til nesten 12 laken, for å være på Tinder og Insta? Hva er det denne tlf kan, som en mindre og billigere tlf ikke kan? 😄 Jeg har en tlf her som er nærmere 8 år gammel, som jeg fortsatt bruker og som jeg kunne lastet ned Tinder på. Så med andre ord, nei man trenger ikke en tlf til nesten 12 laken 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 20.08): Har idag stått i kø for å skaffe meg en Samsung S24 Ultra til åpnings pris dvs 11.990kr. Dyrt som fa.... fortsatt, men nå lurer jeg litt på om jeg angrer, tlf er jo stor som en låvedør. Grunnen til at jeg gikk for denne er at jeg tenker å få meg både insta og Tinder ila sommeren, ja rett og slett bli litt eksponert mot omverden! Tror dere man kan bli vant til størrelsen (uten at dette skal høres dodgy ut🤣) Takker for svar. Anonymkode: 25e3b...3c8 Hvor fant du den sååå billig hen?? Anonymkode: a6740...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå