AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg sliter mye med migrene, og enda verre er det på sommeren med lange lyse og varme dager. Har heldigvis medisiner (MAXALT) som jeg tar ved angrep, men jeg blir så trøtt av dem. Jeg er student og leser mye, og ved medisinbruken blir jeg så trøtt og sløv. Det hjelper jo ikke å konsentrere seg uten dem heller, fordi smertene er utholdelige og bankende at man ikke klarer å studere uansett. Er det noen som har tips for hva dere gjør ved migreneanfall? Evnt.. hva dere gjør for å unngå soving? Anonymkode: 56870...921 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #2 Del Skrevet 6. juni 2024 Smertene går jo vekk. Tingen er at jeg blir bare så trøtt., Anonymkode: 56870...921 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Del Skrevet 6. juni 2024 Har du kronisk migrene? Det er jo slik at det anbefales å sove når man har migreneanfall for at medisinen skal virke bedre. Man blir gjerne trøtt av selve anfallet og ikke bare av medisinene. Anonymkode: 84f20...fba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Del Skrevet 6. juni 2024 Hør med fastlegen om du kan prøve en annen medisin mot migrene. Jeg blir også veldig trøtt og uggen av triptaner, men har prøvd Vydura som ikke er triptan. Den er skrekkelig dyr, så jeg sparer den til de virkelig harde anfallene. På meg så virket den godt, og jeg fikk ikke den "hangover"-følelsen etterpå. Anonymkode: d0415...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…