Gå til innhold

Håndtere forskjellige seksuelle preferanser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Over årene vil de aller fleste oppleve at seksualiteten deres utvikler seg, og at man kanskje har flere/endrede seksuelle preferanser enn man hadde ved starten av forholdet.

Hvordan har dere håndtert forskjellene i seksuelle preferanser i lengre forhold? Har dere bare akseptert at dette må jeg bare la være, akseptert at partneren din gjør det kun for din del... osv.

Anonymkode: fb6c6...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg strever med å se dette selv.om jeg nok har noen få grenser selv også. Men for meg vil det være enormt tennende å kunne tenne ham. Å vite at jeg kan oppfylle alle hans fantasier.... 

Grensen min går ved tydelig dominant, det klarer jeg bare ikke. Men jeg mener man skal strekke seg langt. Kanskje vil det bli positive opplevelser man ender opp med å like begge to?

Anonymkode: dd62a...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

akseptert at partneren din gjør det kun for din del... osv.

Akkurat denne står litt for seg selv for vår del.

Vi har begge som et stor turn off om partner gjør ting, eller har sex generelt kun for den andre sin del.

Vi avstår heller fra sex med glede om alternativet er at den ene «blir med» bare for å glede den andre. 

Akkurat dette har vært stabilt i våre 20+ år sammen. Vi setter stor pris på et «nei takk» på et initiativ en at den andre blir med «for å være snill».

Jeg har feks aldri, ikke en eneste gang mottatt en BJ eller en runk fra kona mi fordi hun vil «være snill», «glede meg» osv. Om hun selv ikke er kåt og selv ikke har lyst, så ville det vært fullstendig turn off og uaktuelt for meg å motta og vica versa.

Anonymkode: 9fe91...399

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært med på ting som ikke tenner meg nevneverdig, kun for å glede han. Står vel litt ved en korsvei der; skal jeg fortsette å være med på noe som i beste fall er helt ok, verken mer eller mindre,  eller i verste fall smertefullt og skadelig? Eller skal jeg kun være med på ting som gjør meg ordentlig tent?

Anonymkode: 5ed57...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Over årene vil de aller fleste oppleve at seksualiteten deres utvikler seg, og at man kanskje har flere/endrede seksuelle preferanser enn man hadde ved starten av forholdet.

Hvordan har dere håndtert forskjellene i seksuelle preferanser i lengre forhold? Har dere bare akseptert at dette må jeg bare la være, akseptert at partneren din gjør det kun for din del... osv.

Pssst. Det er derfor man har elskerinner.

Anonymkode: b6df2...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært med på ting som ikke tenner meg nevneverdig, kun for å glede han. Står vel litt ved en korsvei der; skal jeg fortsette å være med på noe som i beste fall er helt ok, verken mer eller mindre,  eller i verste fall smertefullt og skadelig? Eller skal jeg kun være med på ting som gjør meg ordentlig tent?

Anonymkode: 5ed57...93c

Min tilnærming, både for meg selv og partner, er at sex og seksuelle handlinger skal være noe man selv har lyst til. Akkurat -hva- som får deg til å få lyst til å gjør noe vil variere. Hvis det er noe hun liker veldig veldig godt, så gjør jeg det gjerne fordi jeg liker at hun skal ha det veldig veldig godt. Jeg får kanskje ikke noe direkte ut av det selv, men det er en god følelse å gi nytelse;

Jeg liker at hun liker det jeg gjør.

Det er vanskelig å si nøyaktig hvor linja mellom ja eller nei går. Jeg ville for eksempel satt veldig pris på en tilfeldig blowjob bare fordi hun hadde lyst til å gi meg den. Jeg ville ikke satt pris på en blowjob bare fordi jeg hadde bursdag. Blowjobben måtte være ønsket gitt ... ikke bestemt av en kalender.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...