AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Del Skrevet 6. juni 2024 Og helst uten vanilje, kokos og musk. Og ikke søt. Jeg har ikke sansen for escada eller clean serien, så leter etter noe annet. Tips? 🥰 Anonymkode: 5c3f7...2eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 6. juni 2024 #2 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg bruker Bright Crystal fra Versace for tiden. Frisk og lett 🤩 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Repsej Skrevet 6. juni 2024 #3 Del Skrevet 6. juni 2024 Burberry London (https://fredrikoglouisa.no/produkt/london-women-edp/?attribute_pa_storrelse=30-ml&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI9qrDvsHHhgMVdUKRBR27tAC9EAQYASABEgLq2vD_BwE eller Clinique Happy (https://fredrikoglouisa.no/produkt/clinique-happy-perfume-spray/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. juni 2024 #4 Del Skrevet 7. juni 2024 Min favorittparfyme🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. juni 2024 #5 Del Skrevet 7. juni 2024 Duftnoter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 7. juni 2024 #6 Del Skrevet 7. juni 2024 Dolce & Gabbana Dolce Shine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 7. juni 2024 #7 Del Skrevet 7. juni 2024 Flower fresh fra Clean 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #8 Del Skrevet 7. juni 2024 Dolce & Gabbana Sicily for alltid Anonymkode: 1dfbd...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 7. juni 2024 #9 Del Skrevet 7. juni 2024 Hvilken sort blomster? Mange parfymer har jasmin og/eller appelsinblomst eller andre hvite blomster. De gir et helt annet (og for min nese et tyngre og kraftigere/sterkere) duftbilde enn for eksempel rose, peon og lignende som kan være lettere og friskere men av og til skarpere. Noen parfymer lukter gammeldags (klassisk), andre mer ungt. Alt etter personlig smak. Liker du type "dusjsåpe"-duft? Det er også veldig individuelt hva som oppleves som søtt. Har du prøvd: Personlig er jeg ikke sånn overbegeistret for Chanel, men det er en grunn til at den er en bestselger. Den er lett, fresh, blomstret og ikke for påtrengende. Synes du den er for lett så finnes det kraftigere ting fra samme merke. Og en billigkopi fra Zara (Apple juice tror jeg den heter?). Den originale Chloe, lukter lett parfyme, rose og litt pudret. Dette merket har mye ulikt i lett og blomstret-sjangeren. Lett og blomstret og noe helt annerledes. Også en bestselger. Mer fruktig og fresh vil jeg si. Versace Pour Femme Dylan Purple Versace, den er mer i dusjsåpe-kategorien. Denne lukter ikke blomster, men mer som en slags posh hudkrem. Delina La Rosée Parfums de Marly , den mer blomstrete fra dette merket. Men muligens ikke din stil i det hele tatt. Mitt beste tips er å forsøke bestselgere, og deretter finne ut hva du ikke liker, og så sjekke hva de har felles. Og så unngå disse. Og om du finner noe du liker, så kan du teste ting som ligner. Denne nettsiden lister notene på de fleste parfymer, så det et lett å sammenligne. https://www.fragrantica.com/search/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 7. juni 2024 #10 Del Skrevet 7. juni 2024 Kanskje Fleur de L'Himalaya fra Rituals kan være noe for deg. Blomstrende duft, som ikke lukter så mye annet enn blomster. Litt frisk, ikke noe vanilje, ikke søt. Litt musk i basen, men jeg synes den gjør veldig lite av seg. https://www.rituals.com/no-no/fleurs-de-lhimalaya-50ml-1110006.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #11 Del Skrevet 7. juni 2024 Coco chanell YLS Libre Dolce Gabbane Light Blue Dolce Gabbana l’imperatrice Anonymkode: 91d88...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #12 Del Skrevet 7. juni 2024 Perfekt tråd, skal snart ut og fly, skal teste alle disse 😀 Anonymkode: 3d57b...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 7. juni 2024 #13 Del Skrevet 7. juni 2024 Tantemor skrev (På 6.6.2024 den 19.31): Jeg bruker Bright Crystal fra Versace for tiden. Frisk og lett 🤩 Den har jeg brukt i maaaaange år, er en parfyme jeg alltid kommer tilbake til. Den er min ultimate favoritt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #14 Del Skrevet 7. juni 2024 Anonymkode: a7116...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #15 Del Skrevet 7. juni 2024 Har blitt veldig glad i parfymene fra Marc Jacobs. Perfect er super om sommeren. Anonymkode: 80e30...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #16 Del Skrevet 7. juni 2024 Happy fra Clinique? Anonymkode: 51261...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #17 Del Skrevet 8. juni 2024 Fjugur skrev (17 timer siden): Flower fresh fra Clean Denne vil jeg og anbefale. Anonymkode: 33d27...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå