AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg ønsker å ha en ekstrajobb ved siden av fulltidsjobben min for å spare til EK. I utgangspunktet er jeg åpen for de aller fleste jobber. Jeg ønsker imidlertid å jobbe hjemmefra, hvis det er mulig. Jeg ønsker ikke å jobbe i butikk på kjøpesenter eller på kjøpesenter generelt, da jeg jobber dagtid og med «korte» åpningstider rekker jeg nok ikke å jobbe noe særlig før butikken må stenge. Er det noen som har noen tips til jobber jeg kan søke? Jeg disponerer ikke bil. Anonymkode: fe6ca...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #2 Del Skrevet 6. juni 2024 Hva med sykehjem eller noe annet innen helse. Trengs mange i små stillinger☺️ Anonymkode: 8c56b...b97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med sykehjem eller noe annet innen helse. Trengs mange i små stillinger☺️ Anonymkode: 8c56b...b97 Jaa, det hadde kanskje vært noe. Jeg har absolutt ingen erfaring med helsevesenet. Jeg har heller ingen kompetanse 😅Hvordan får man jobb der? 😊 Anonymkode: fe6ca...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jaa, det hadde kanskje vært noe. Jeg har absolutt ingen erfaring med helsevesenet. Jeg har heller ingen kompetanse 😅Hvordan får man jobb der? 😊 Anonymkode: fe6ca...191 Det er vel bare å søke. Min datter fikk jobb i hjemmetjenesten i kommunen etter militærtjenesten, men før studier. Krever ingen fagkunnskap, man får opplæring. De fleste jobber i hjemmetjenesten krever førerkort. Her er det vakter til alle døgnets tider. Anonymkode: b681f...0a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jaa, det hadde kanskje vært noe. Jeg har absolutt ingen erfaring med helsevesenet. Jeg har heller ingen kompetanse 😅Hvordan får man jobb der? 😊 Anonymkode: fe6ca...191 Send mail til sykehjem i kommunen. Kan være vanskelig uten noe bakgrunn, avhengig av hvor "desperate" de er. Du må nok belage deg på å være fleksibel og ta vakter på kort varsel - kan være vanskelig med jobb ved siden av. Anonymkode: 60759...17c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6 Del Skrevet 6. juni 2024 Hos oss har vi studenter og de som har fulltidsjobb andre plasser. Men kanskje det kan hjelpe deg med en fast 20% stilling helg og ta ekstra om det trengs utenom og du kan. Da er det jobb hver 3.helg som regel. Anonymkode: 8c56b...b97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #7 Del Skrevet 6. juni 2024 Har og de som har begynt som assistent uten kompetanse fra før. Det er så manko på folk i helsevesenet så det burde ikke være så vanskelig☺️ Anonymkode: 8c56b...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #8 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg kan søke jobb på sykehjem, men er også villig til å jobbe andre steder enn helsevesenet også, dersom noen har andre tips ☺️ Anonymkode: fe6ca...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #9 Del Skrevet 6. juni 2024 Søk på "nattevakt" på de ulike jobbsøkersidene. Hvis du kan jobbe natt enkelte helger vil du kunne tjene ganske godt. Eller hvis det lar seg gjøre med den andre jobben din kunne du sjekket ut boliger/institusjoner med medleverturnus! Anonymkode: 5877c...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #10 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg er ringevikar i en bolig for psykisk utviklingshemmede ved siden av en 100% "9-16 jobb" hvor jeg kan flexe slik at jeg kan starte tidlig og dermed slutte tidlig og dra rett på neste jobb og så jobbe kveld der. Jeg jobber også det i helger. Jeg har 0 kompetanse innen helse og hadde 0 erfaring da jeg startet som ringevikar. Jeg jobber i snitt ca 50% i ekstrajobben. Anonymkode: 4a969...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #11 Del Skrevet 6. juni 2024 Servitør og bartender! Hovedsakelig kveld, helg og natt! Anonymkode: 7470a...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caissa Skrevet 6. juni 2024 #12 Del Skrevet 6. juni 2024 Statistisk sentralbyrå har etter hva jeg forstår et stort behov for lokale intervjuere. Da jobber man hjemmefra, 5 timer x 2 dager pr. uke. Med mulighet for å søke på ekstra vakter som blir ledige hvis man ønsker. Dette er en utgått stillingsannonse, men tror de søker folk 2-3 ggr i året, så den kan gi et innblikk. Hvis du synes det ser interessant ut så kan du jo ta kontakt med dem? https://www.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=324690954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #13 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ringevikar i en bolig for psykisk utviklingshemmede ved siden av en 100% "9-16 jobb" hvor jeg kan flexe slik at jeg kan starte tidlig og dermed slutte tidlig og dra rett på neste jobb og så jobbe kveld der. Jeg jobber også det i helger. Jeg har 0 kompetanse innen helse og hadde 0 erfaring da jeg startet som ringevikar. Jeg jobber i snitt ca 50% i ekstrajobben. Anonymkode: 4a969...6f2 Åå, tusen takk 😊 skal sjekke det ut! Sendte du en formell søknad? AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Servitør og bartender! Hovedsakelig kveld, helg og natt! Anonymkode: 7470a...3d0 Smart! Skal se om jeg finner noen stillingsannonser 😃 Caissa skrev (5 minutter siden): Statistisk sentralbyrå har etter hva jeg forstår et stort behov for lokale intervjuere. Da jobber man hjemmefra, 5 timer x 2 dager pr. uke. Med mulighet for å søke på ekstra vakter som blir ledige hvis man ønsker. Dette er en utgått stillingsannonse, men tror de søker folk 2-3 ggr i året, så den kan gi et innblikk. Hvis du synes det ser interessant ut så kan du jo ta kontakt med dem? https://www.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=324690954 Tusen takk! Skal sjekke ut annonsen! 😃 Og tusen takk til alle som tar seg tusen til å svare 🥰 Anonymkode: fe6ca...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå