AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Hei alle sammen! Jeg ser etter anbefalinger for turoperatører som arrangerer singelreiser – altså turer for de som reiser alene og ikke kjenner noen på forhånd. Har noen av dere erfaringer med slike reiser? Jeg er spesielt interessert i turoperatører dere har hatt gode opplevelser med, og jeg vil gjerne høre hvordan det var å reise med en gruppe ukjente mennesker. Ble det kleint, eller var det bare hyggelig? Setter pris på alle tilbakemeldinger Anonymkode: bf413...7f8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #2 Skrevet 7. juni 2024 Har vært på 2 turer med Carpe Diem. Veldig fornøyd med de. Proff reiseleder og bra opplegg. Venninna mi har vært på flere turer med de, har også vært fornøyd med de. Vi møttes på en sånn tur, så fikk vennskap for livet, der 🥰 Anonymkode: da7bf...e58 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 Artig å høre. Har sett nettsiden dems og synes de virker seriøse ja. Anonymkode: bf413...7f8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Skrevet 9. juni 2024 Carpe diem er topp. Dyre er de riktignok men jeg syns det var valuta for pengene. De fleste deltakere er damer, med mindre du er mann kommer du tilbake hjem som singel også. Men det er jo ikke heller poeng, det er singelreiser, ikke datingreiser. Folk i samme livssituasjon som vil oppleve noe med andre uten å ha noen kjente å reise med. Anonymkode: bc38b...af9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå