Gå til innhold

Hvor bo i Haugesund?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Til høsten skal jeg starte å jobbe på sykehuset i Haugesund. Har vært i Haugesund mange ganger, men har aldri bodd der og kjenner ingen som gjør det heller. 

Jeg ønsker å kjøpe med en gang. Har før gått for å leie for å bli kjent, men har endt opp med å leie alt for lenge. 

Jeg ønsker å kunne ta buss eller å gå til jobb. 

Hvordan er boligmarkedet i Haugesund? Hvilke områder bør en unngå? Hvilke områder har god bussforbindelse til sentrum/sykehuset?  og selvfølgelig hvor ville dere bodd?   

Anonymkode: 2f0b0...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ville prioritert rundt søre bydel.. litt smak og behag. liker du utsikt..?  kort avstand, jeg ville unngått bakerøya. risøya.. ( sosialklienter og rusmisbrukere) det finner du også litt nord i byen.. Mens Rossabø, skeisvang, Haraldsvang, er ok områder, det er også mange fine nye leiligheter rundt stadion område. Norheim og spanne ved oasen kjøpesenter, og rundt raglamyr er ok. (fint sykkeltur) 10-15 min sykkeltur.

Endret av vannm75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du er enslig kvinne kan du bo hos meg

Anonymkode: c1047...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig i å se til søre bydel eller Norheim. Sykler til sykehuset på 10 minutter derfra, det er bussterminal der med forbindelse til alt og du har kjøpesenter og butikker innen få minutters gåtur :) 

Gode turmuligheter og litt stillere enn midt i sentrum, samt nyere boligmasse og dermed bedre standard :)

Raglamyr/ Vassbrekke er også ok, men litt lengre/ tyngre sykkelvei dit. 

Anonymkode: 96dda...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...