AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Del Skrevet 6. juni 2024 Til høsten skal jeg starte å jobbe på sykehuset i Haugesund. Har vært i Haugesund mange ganger, men har aldri bodd der og kjenner ingen som gjør det heller. Jeg ønsker å kjøpe med en gang. Har før gått for å leie for å bli kjent, men har endt opp med å leie alt for lenge. Jeg ønsker å kunne ta buss eller å gå til jobb. Hvordan er boligmarkedet i Haugesund? Hvilke områder bør en unngå? Hvilke områder har god bussforbindelse til sentrum/sykehuset? og selvfølgelig hvor ville dere bodd? Anonymkode: 2f0b0...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vannm75 Skrevet 6. juni 2024 #2 Del Skrevet 6. juni 2024 (endret) ville prioritert rundt søre bydel.. litt smak og behag. liker du utsikt..? kort avstand, jeg ville unngått bakerøya. risøya.. ( sosialklienter og rusmisbrukere) det finner du også litt nord i byen.. Mens Rossabø, skeisvang, Haraldsvang, er ok områder, det er også mange fine nye leiligheter rundt stadion område. Norheim og spanne ved oasen kjøpesenter, og rundt raglamyr er ok. (fint sykkeltur) 10-15 min sykkeltur. Endret 6. juni 2024 av vannm75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Del Skrevet 7. juni 2024 Om du er enslig kvinne kan du bo hos meg Anonymkode: c1047...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Del Skrevet 10. juni 2024 Enig i å se til søre bydel eller Norheim. Sykler til sykehuset på 10 minutter derfra, det er bussterminal der med forbindelse til alt og du har kjøpesenter og butikker innen få minutters gåtur Gode turmuligheter og litt stillere enn midt i sentrum, samt nyere boligmasse og dermed bedre standard Raglamyr/ Vassbrekke er også ok, men litt lengre/ tyngre sykkelvei dit. Anonymkode: 96dda...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå