AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Etter et brudd. Føles som det ikke er noen for meg der ute. Føles helt håpløst. Og jeg har virkelig lyst å møte noen. Men må være en match, begge veier. Anonymkode: f75e6...4c3 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #2 Skrevet 6. juni 2024 Det er absolutt normalt. Jeg har vært singel i sju år. Etter rundt åtte måneder blussa det opp med ei jeg kjente fra før, men blant annet pga avstand ble ikke det noe av. Så gikk det et år før jeg fant neste hvor det var gjensidig interesse. Men etter henne har det nå gått fem år før jeg fant noen å bli svak for. Anonymkode: 9fa1d...760 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Etter et brudd. Føles som det ikke er noen for meg der ute. Føles helt håpløst. Og jeg har virkelig lyst å møte noen. Men må være en match, begge veier. Anonymkode: f75e6...4c3 Har jeg aldri opplevd. Jeg er som en sjimpanse, hopper fra gren til gren (kvinne til kvinne) Anonymkode: bfe0a...c63
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er absolutt normalt. Jeg har vært singel i sju år. Etter rundt åtte måneder blussa det opp med ei jeg kjente fra før, men blant annet pga avstand ble ikke det noe av. Så gikk det et år før jeg fant neste hvor det var gjensidig interesse. Men etter henne har det nå gått fem år før jeg fant noen å bli svak for. Anonymkode: 9fa1d...760 Takk for at du deler. Følte du på at det var både håpløst og vanskelig å møte noen imellom disse? Ts Anonymkode: f75e6...4c3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Skrevet 6. juni 2024 Jeg har hatt å få meg kjæreste som hovedmålet mitt i snart 4 år nå, og har lagt om hele livet for å oppnå dette. Jeg har aldri vært i et forhold før, da. Og er mann, så litt andre omstendigheter. Anonymkode: c746f...8ca 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har hatt å få meg kjæreste som hovedmålet mitt i snart 4 år nå, og har lagt om hele livet for å oppnå dette. Jeg har aldri vært i et forhold før, da. Og er mann, så litt andre omstendigheter. Anonymkode: c746f...8ca Så fint det ordnet seg. Hva gjorde du? ts Anonymkode: f75e6...4c3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #7 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så fint det ordnet seg. Hva gjorde du? ts Anonymkode: f75e6...4c3 Ingenting har endret seg, er framdeles knusende enslig, men jeg kommer meg nærmere og nærmere og jeg kommer ikke til å gi meg før jeg har oppnådd målet. Føles ut som om jeg kommer til å møte noen innen året er omme. Kan ikke helt forklare hvorfor det føles slik, men jeg må velge å tro på det. Anonymkode: c746f...8ca 1 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #8 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingenting har endret seg, er framdeles knusende enslig, men jeg kommer meg nærmere og nærmere og jeg kommer ikke til å gi meg før jeg har oppnådd målet. Føles ut som om jeg kommer til å møte noen innen året er omme. Kan ikke helt forklare hvorfor det føles slik, men jeg må velge å tro på det. Anonymkode: c746f...8ca Krysser fingrene for det! 🤞😊 Anonymkode: fdae8...34d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #9 Skrevet 6. juni 2024 Lengste for meg var 10 mnd, men man må jo være klar og åpen for det også Anonymkode: 7aad8...c42
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #10 Skrevet 6. juni 2024 Etter at det ble slutt med kjæresten etter 10 år. Ønsket jeg å ta igjen all tiden jeg mistet. Ble først sammen da jeg var 20. tok meg 5 år før jeg var klar for et seriøst forhold. Ble slutt etter 3 måneder og er fortsatt singel. Tror jeg kanskje ventet for lenge. Anonymkode: a49f7...8b7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #11 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Etter at det ble slutt med kjæresten etter 10 år. Ønsket jeg å ta igjen all tiden jeg mistet. Ble først sammen da jeg var 20. tok meg 5 år før jeg var klar for et seriøst forhold. Ble slutt etter 3 måneder og er fortsatt singel. Tror jeg kanskje ventet for lenge. Anonymkode: a49f7...8b7 Nei, livet ditt er ikke over. Anonymkode: fdae8...34d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #12 Skrevet 6. juni 2024 Jeg har vært singel i ett år og har ikke en gang begynt å date, har ikke vært klar for det. Jeg er åpen for å møte noen nå hvis det skjer naturlig, ikke på Tinder eller lignende, men jeg stresser ikke ☺️ Anonymkode: 6b0d2...c8e 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #13 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for at du deler. Følte du på at det var både håpløst og vanskelig å møte noen imellom disse? Ts Anonymkode: f75e6...4c3 Nja, kanskje litt mer oppgitt og sporadisk voksende usikker på meg selv, men ikke håpløst og vanskelig, nei. Men kanskje i stedet for å tenke på å finne deg kjæreste, heller snu fokuset litt og bare bruk tid på å bli kjent med folk? Etter min erfaring så dukker det virkelig bra bare opp av seg selv heller enn at det er noe man søker etter med lykt og lupe. Anonymkode: 9fa1d...760
Bombasi Skrevet 6. juni 2024 #14 Skrevet 6. juni 2024 Har vært i to meget gode forhold med to fantastiske kvinner fra jeg var 17 til jeg var 30. Ble singel, og brukte et halvt år på å fordøye ting før jeg hev meg ut i dating igjen. Synes egentlig det gikk bra der jeg fikk god respons, men den riktige magefølelsen kom ikke for noen selv om kvinnene var bra på hver sin måte. Litt usikker på om jeg egentlig var klar for å gå videre. Men etter 3-4 år trakk jeg meg tilbake fra datingmarkedet og slått meg til ro med situasjonen. Og nå har ca 5 år til gått. Synes datinglivet er vanskelig. Det er ikke noe for meg. Det er en selekteringskultur gjennom trynefaktor og sweips, der du egentlig ikke er verdt skittvannet i mengden. Det er mye krav og forventninger, og folk er generelt opptatt av å lete etter dine svake sider foran hva godt du har å tilby. Særlig når man bikker 30-åra. Da er folk etablerte, er full av vaner og uvaner, og er egentlig ute etter noen som kan supplere livet deres enn at kompromiss skal bli inngått. For min del mener jeg at kompromiss er nødvendig for at to stykker skal smelte sammen i denne alderen, for man er tross alt to om det. Men så enkelt er det bare ikke. Jeg mener at dagens teknologiske datingløsninger der man er så tilgjengelig for alt og alle er et makkverk som gjør dating knallhardt og fører til mye ufrivillig singelhet. Bedre blir det ikke når appene er full av uhøflige og useriøse underlivsjegere. Uansett, jeg har inntrykk av at det er mange som synes dating er vanskelig, og at årene fyker fort avgårde i enslighet mens man søker fortvilt etter den rette. Særlig fra 28 år og opp. Vet om flere rundt meg, både kvinner og menn, som har blitt singel etter mange år i forhold og har trodd at de skulle rett ut å finne seg en/ei ny der tilbudene stod i kø, men så har det hele endt med å få døra slamret i trynet. Skal man lykkes så må man i det minste være tilgjengelig, selv om jeg ikke er det. Og så er det å håpe på at ting plutselig skjer. Ting kan snu på på et øyeblikk, så ikke gi opp 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #15 Skrevet 6. juni 2024 Tok meg 8 mnd å få meg kjæreste etter 16 års ekteskap. Var dødt lenge. Anonymkode: 13fc3...671
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #16 Skrevet 6. juni 2024 Jeg er vel på mitt 10 år som singel siden sist forhold. Så ja, normalt vil jeg si. Men også normalt å finne seg ny kjæreste etter 2 dager da dette er normen for flere. Altså who cares. Om Du leter, så vil du aldri finne. Jeg er derimot på andre siden, jeg vil ikke ha. Sex får man uansett Anonymkode: 649c1...44b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #17 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er vel på mitt 10 år som singel siden sist forhold. Så ja, normalt vil jeg si. Men også normalt å finne seg ny kjæreste etter 2 dager da dette er normen for flere. Altså who cares. Om Du leter, så vil du aldri finne. Jeg er derimot på andre siden, jeg vil ikke ha. Sex får man uansett Anonymkode: 649c1...44b Hva mener du med om du leter så vil du aldri finne? Anonymkode: f75e6...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #18 Skrevet 7. juni 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Hva mener du med om du leter så vil du aldri finne? Anonymkode: f75e6...4c3 fordi om man lyser "desperat" så vil mange flagge unna. Altså om du er konstant på leit etter drømmemannen/damen så vil du trolig falle hardt og brutalt mange ganger. Anonymkode: 649c1...44b
Hannah80 Skrevet 7. juni 2024 #19 Skrevet 7. juni 2024 Ja, det er helt normalt. Selv var jeg alene i åtte år etter skilsmissen, før jeg fikk meg ny kjæreste. Jeg ville finne den absolutt rette, og det gjorde jeg🥰 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #20 Skrevet 7. juni 2024 Jeg ble skilt som 43 åring og enkemann som 57 åring. I begge tilfellene var jeg alene under tre måneder før jeg fikk ny kjæreste Ble i begge tilfellene kontaktet av damer og synes jeg har vært veldig heldig med ny partner. At min andre kone døde var selvsagt veldig trist, men hun var et fantastisk menneske og vi hadde det veldig fint sammen i den tiden vi fikk sammen. Anonymkode: 6899d...ed9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå