AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Hvis du ikke får en proper gave fra daten din på deres første valentinsdag, vil du slå opp med ham/henne? Anonymkode: 0dab2...1dd
Kittykat Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 (endret) Nei, hvorfor skulle jeg gjort det? Kjærligheten kan feires hver dag, ikke kun på valentinsdagen. Og man kan feire kjærligheten uten å måtte gi hverandre gaver på bestemte dager. Det at man er med hverandre og gjør noe sammen på f eks valentinsdagen, burde jo være mer enn nok. Man må ikke gi noe i gave for å vise at man elsker hverandre. Endret 6. juni 2024 av Kittykat 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Skrevet 6. juni 2024 Liker å feire valentin, så blir skuffet om vi ikke finner på noe på dagen, eller tiden rundt valentin, om det ikke passer. Men da jeg var yngre var jeg mer overfladisk, så gikk så langt at jeg ga han penger for å kjøpe meg noe 😂 Det måtte offisielt være gave, vi var tenåringer. Anonymkode: ade25...09e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Skrevet 6. juni 2024 Hvorfor spør du om dette nå? Valentinsdagen er i februar. Anonymkode: 350b0...827 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6 Skrevet 6. juni 2024 Om jeg hadde kommunisert at det var noe jeg ønsket å markere, han hadde kommunisert det samme, for så å ikke gjøre noe som helst. Så ville jeg blitt skuffet. Om jeg ikke hadde sagt noe som helst hadde jeg ikke hatt grunnlag for å mene noe som helst om hva han valgte å gjøre. Her var vi heldigvis enige om at valentines ikke var noe for oss. Og ingen var så dum at de møtte opp med blomster eller gave etter en slik samtale. Anonymkode: b0577...c36
Kinder Skrevet 6. juni 2024 #7 Skrevet 6. juni 2024 Nei, valentines er ikke en viktig merkedag for meg.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #8 Skrevet 6. juni 2024 Feirer ikke sånne latterlige dager. Anonymkode: fc3d6...72a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #9 Skrevet 7. juni 2024 Nei, kunne ikke brydd meg mindre om Valentinsdagen. Om vi har datet en god stund og han glemmer bursdagen min så ville jeg nok blitt skuffet, og vurdert hvor engasjert han er. Men andre dager? Niks. Anonymkode: 2625a...ea3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #10 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Liker å feire valentin, så blir skuffet om vi ikke finner på noe på dagen, eller tiden rundt valentin, om det ikke passer. Anonymkode: ade25...09e Blir han skuffet hvis du ikke serverer biff og gir han en bj 14 mars? Anonymkode: fe646...f5d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #11 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Blir han skuffet hvis du ikke serverer biff og gir han en bj 14 mars? Anonymkode: fe646...f5d Nei. Han hadde blitt skeptisk om han gjorde for jeg rører ikke kjøtt. Bj kan han få. Men han får like mye ut av valentin som meg, det er en par dag hvor vi gjør noe koslig sammen. Om det er en byrde, er det ikke riktig forhold. Anonymkode: ade25...09e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #12 Skrevet 8. juni 2024 Jeg spiste middag med en kompis på Valentines Day jeg😅 Var ikke planlagt annet enn dag og dato da ingen av oss koblet hvilke dag det var. Kjæresten lo da vi innså hva dag det var🤭 Ingen av oss bryr oss om sånt. Det er ord og handlinger hver dag som viser vår kjærlighet til hverandre. Anonymkode: f4547...b2b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #13 Skrevet 8. juni 2024 Hvorfor skulle man det?😅 Hvis man ikke er fjortiss da Anonymkode: b4b1d...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå