AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Jeg og kollegaen min var nylig på en fest. Hun hadde en falsk nesering hele kvelden og jeg sa det var kult og at hun kledde den. Så glemte vi hele greien, eller jeg glemte hele greien. Jeg skulle ta piercing i øret for en ett par uker siden, men fikk infeksjon så måtte ta ut piercingen og var skikkelig sur for hele greien. Jeg hadde kjempelyst på ny piercing, så skulle jeg egentlig ta ny piercing i øret, men ombestemte meg dagen før. Jeg ville ta piercing i nesen istedenfor. Lite viste jeg hvor upopulært det ble da… Kollegaen min ble skikkelig sur og snakket ikke til meg engang! Hun sa bare det var dårlig gjort av meg osv. jeg bare: «hæ»? Hva faen liksom… Så begynner hun med å si at hun skulle egentlig ta piercing i nesen i sommerferien og at hun har fortalt meg dette på denne festen! Jeg glemte jo hele greien, husker ikke engang at hun sa dette engang. Så nå kan hun ikke ta piercing i nesen fordi jeg tok det før henne… Vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre, jeg trodde ikke at dette skulle være noe problem i det hele tatt 🤷🏼♀️ Jeg forstår jo at hun ble litt misunnelig kanskje, fordi hun ville jo også ta en der, men likevel, vi er da voksne mennesker? Noen som har noen tanker om dette? Anonymkode: f2425...d3e 1
MacadamiaNut Skrevet 6. juni 2024 #2 Skrevet 6. juni 2024 Er hun 14tiss? Herregud noe så barnslig 8 2
Gjest LanoAltforstor Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 (endret) . Endret 17. juni 2024 av LanoAltforstor
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Skrevet 6. juni 2024 For en kollega!!! Utrolig barnslig av henne! Anonymkode: 3d872...869
Blåttvann Skrevet 6. juni 2024 #5 Skrevet 6. juni 2024 Man er ikke kollegaer når man går i samme klasse på barneskolen. 😉 Hun er ekstremt barnslig. 10 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6 Skrevet 6. juni 2024 Hvor gamle er dere? 🤣 Anonymkode: b0ca4...526 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #7 Skrevet 6. juni 2024 Det er bare så barnslig og usaklig at du ikke trenger og forholde deg til det. Hun får nesten finne på noe mer orginalt og ekstremt om hun skal være « den eneste « Anonymkode: 3d129...71f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #8 Skrevet 6. juni 2024 MacadamiaNut skrev (1 time siden): Er hun 14tiss? Herregud noe så barnslig Hva er en fjorten-tiss? Anonymkode: e0fd6...e51 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #9 Skrevet 6. juni 2024 Skjønner jo greia, nå vil det se ut som hun hermer… Anonymkode: e0fd6...e51
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #10 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg og kollegaen min var nylig på en fest. Hun hadde en falsk nesering hele kvelden og jeg sa det var kult og at hun kledde den. Så glemte vi hele greien, eller jeg glemte hele greien. Jeg skulle ta piercing i øret for en ett par uker siden, men fikk infeksjon så måtte ta ut piercingen og var skikkelig sur for hele greien. Jeg hadde kjempelyst på ny piercing, så skulle jeg egentlig ta ny piercing i øret, men ombestemte meg dagen før. Jeg ville ta piercing i nesen istedenfor. Lite viste jeg hvor upopulært det ble da… Kollegaen min ble skikkelig sur og snakket ikke til meg engang! Hun sa bare det var dårlig gjort av meg osv. jeg bare: «hæ»? Hva faen liksom… Så begynner hun med å si at hun skulle egentlig ta piercing i nesen i sommerferien og at hun har fortalt meg dette på denne festen! Jeg glemte jo hele greien, husker ikke engang at hun sa dette engang. Så nå kan hun ikke ta piercing i nesen fordi jeg tok det før henne… Vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre, jeg trodde ikke at dette skulle være noe problem i det hele tatt 🤷🏼♀️ Jeg forstår jo at hun ble litt misunnelig kanskje, fordi hun ville jo også ta en der, men likevel, vi er da voksne mennesker? Noen som har noen tanker om dette? Anonymkode: f2425...d3e Betyr dette at jeg har lov til å være sur på alle som tar hull i nesen siden jeg har hatt det siden jeg var en skittunge? Anonymkode: f7b05...a68
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #11 Skrevet 6. juni 2024 Forstår ikke den sterke reaksjonen til ts eller de over her. Hva er uvanlig med oppførselen hennes? Anonymkode: c52f5...452
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #12 Skrevet 6. juni 2024 Kanskje fint for henne kollegaen hvis hun unngår å pierce seg. Anonymkode: 8b90f...3b2
Kalikalinka Skrevet 6. juni 2024 #13 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er en fjorten-tiss? Anonymkode: e0fd6...e51 Ulovlig
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #14 Skrevet 6. juni 2024 Hvor jobber man der det er helt normalt med nesepiercing? Trodde man var ferdig med det på 90-tallet? Anonymkode: 2d5c0...b43 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #17 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg og kollegaen min var nylig på en fest. Hun hadde en falsk nesering hele kvelden og jeg sa det var kult og at hun kledde den. Så glemte vi hele greien, eller jeg glemte hele greien. Jeg skulle ta piercing i øret for en ett par uker siden, men fikk infeksjon så måtte ta ut piercingen og var skikkelig sur for hele greien. Jeg hadde kjempelyst på ny piercing, så skulle jeg egentlig ta ny piercing i øret, men ombestemte meg dagen før. Jeg ville ta piercing i nesen istedenfor. Lite viste jeg hvor upopulært det ble da… Kollegaen min ble skikkelig sur og snakket ikke til meg engang! Hun sa bare det var dårlig gjort av meg osv. jeg bare: «hæ»? Hva faen liksom… Så begynner hun med å si at hun skulle egentlig ta piercing i nesen i sommerferien og at hun har fortalt meg dette på denne festen! Jeg glemte jo hele greien, husker ikke engang at hun sa dette engang. Så nå kan hun ikke ta piercing i nesen fordi jeg tok det før henne… Vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre, jeg trodde ikke at dette skulle være noe problem i det hele tatt 🤷🏼♀️ Jeg forstår jo at hun ble litt misunnelig kanskje, fordi hun ville jo også ta en der, men likevel, vi er da voksne mennesker? Noen som har noen tanker om dette? Anonymkode: f2425...d3e Åh, dette opplevde jeg som 20 åring med en kollega/venninne. Vi planla å sammen dra til et sted for å få permanente bryn, ca 10 år siden nå. Jeg bruker tid og leser meg opp om dette stedet, det får meg til å avbestille hele greia. Jeg informerer henne om at jeg har lest om mange dårlige erfaringer med dette stedet så jeg tør ikke reise dit. Hun sier at hun skal dit uansett hva. En helg skal jeg brått til Oslo der utvalget er bedre og større. Jeg tar kontakt med ei som jeg har lest og hørt veldig mye bra om. Jeg bruker mer penger der denne helgen, for å få det skikkelig. Jeg ble ordentlig fornøyd og følte meg godt ivaretatt. Tilbake på jobb mandagen etter så er hun potte sur for at jeg gjorde dette før henne når vi planla å gjøre det sammen. Vel det går 3 uker så får hun endelig timen hun har ventet på. Hun kommer tilbake med skeive bryn som er altfor mørke. Jeg er så glad for at jeg tok den løsningen jeg gjorde. Vennskapet ble avsluttet av denne ene greia 🙈 Anonymkode: 5cc46...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #18 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor jobber man der det er helt normalt med nesepiercing? Trodde man var ferdig med det på 90-tallet? Anonymkode: 2d5c0...b43 Ser damer i alle aldre ta dette igjen nå. Kjenner 2 stk på 30+ som har tatt det de siste 3 årene. Kjenner til flere på rundt 17-20 som får dette nå. Tror det er på vei tilbake. Anonymkode: 5cc46...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå