AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Fikk mail om lønnslipp feriepenger fra vikarbyrå jeg var i 2022. Men gjennom hele 2023 har jeg jobbet fast et annet sted. Er mailen og vedlegget svindel/hack? Husker ikke tilbake om jeg fikk utbetalt feriepengene i 2023 for vikarjobben i 2022. Det var bare noen mnd. Kan være jeg ikke fikk det og får det nå? Tørr ikke laste ned filen for kan jo være svindel Anonymkode: e4dc9...4f7
Hedda-78 Skrevet 6. juni 2024 #2 Skrevet 6. juni 2024 Det finner du jo ut når du får pengene på konto.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 Er vel bare å sjekke lønnskontoen det? Eller ringe og spørre? Sunn holdning å være skeptisk til vedlegg, spesielt ang. uventede penger inn. Men vi her inne kan jo ikke vite om du har fått feriepenger. Anonymkode: 7292e...211
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Skrevet 6. juni 2024 Er det veldig vanskelig finne telefonnummer til vikarbyrået? 🤔 Husker du hvilken lønnskonto du brukte? Du kan jo prøve søke i alle lønnskontoene dine å se om du finner utbetalinger fra vikarbyrået i 2023? 🤔 Anonymkode: 17abd...3bb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Skrevet 6. juni 2024 50 minutter siden, AnonymBruker said: Fikk mail om lønnslipp feriepenger fra vikarbyrå jeg var i 2022. Men gjennom hele 2023 har jeg jobbet fast et annet sted. Er mailen og vedlegget svindel/hack? Husker ikke tilbake om jeg fikk utbetalt feriepengene i 2023 for vikarjobben i 2022. Det var bare noen mnd. Kan være jeg ikke fikk det og får det nå? Tørr ikke laste ned filen for kan jo være svindel Anonymkode: e4dc9...4f7 Sjekk nettbanken og se om du får inn et ukjent beløp. Anonymkode: bfec3...acf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå