AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Del Skrevet 6. juni Jeg leser at det er Altibox tv, men skjønner ikke helt hvor det er hen. Har Smart tv og Chromecast og har lyst å koble meg opp for å se dette programmet, men aner ikke hva jeg gjør eller om jeg har mulighet? Anonymkode: 148dc...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 6. juni #2 Del Skrevet 6. juni Altibox X heter det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Del Skrevet 6. juni 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg leser at det er Altibox tv, men skjønner ikke helt hvor det er hen. Har Smart tv og Chromecast og har lyst å koble meg opp for å se dette programmet, men aner ikke hva jeg gjør eller om jeg har mulighet? Anonymkode: 148dc...06e Ligger som en egen app, akkurat som NRK, TV2Play, Netflix osv. Bare trykk på "Home"knappen på fjernkontrollen, så finner du Altibox X Anonymkode: d124a...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ligger som en egen app, akkurat som NRK, TV2Play, Netflix osv. Bare trykk på "Home"knappen på fjernkontrollen, så finner du Altibox X Anonymkode: d124a...208 Har gjort det men altibox dukker ikke opp Ts Anonymkode: 148dc...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå