Gå til innhold

Kan man ta botox uten at det blir veldig synlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å unngå at folk skal tenke at man er overfladisk og lever over evne?

Må man betale mer for at det blir mer diskre? 

Anonymkode: 1b1bf...3ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen hvis det ikke er synlig? Hvis man ikke kan se at noe er gjort så er det jo ingen synlig endring og da kan man jo like gjerne la være.

Samme som denne trenden med å "sminke seg naturlig". Hvis man ikke kan se at man har sminke på, så kan man jo like gjerne la være.

Anonymkode: 375bb...703

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men man blir dessverre veldig fort blind på det selv. Jeg bruker det selv og herregud så mange jeg har møtt som benekter fillers og Botox når det synes på lang avstand og de er helt glatte og oppblåst i ansiktet og fillers som flyter over leppa.

Du trenger ikke betale mer, men jeg anbefaler å ta det og slutte å se deg selv i speilet og på bilder. Glem av hele området du har tatt det i så du ikke ender opp som helt stram og jævlig.

Anonymkode: 54ec2...29f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er mulig med en god behandler👍🏼

Anonymkode: c5c08...147

AnonymBruker
Skrevet

Ja, absolutt. Du kan fint ta litt botox uten at det er synlig. 

Jeg har litt botox i panne, og ingen som merker det utenom meg. Samboeren min ser heller ikke at jeg har tatt.

Anonymkode: d85f1...b5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jada, det starter som regle naturlig men så overdriver folk. Hvor i ansikt tenker du ? 

Anonymkode: 94297...0ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, absolutt. Du kan fint ta litt botox uten at det er synlig. 

Jeg har litt botox i panne, og ingen som merker det utenom meg. Samboeren min ser heller ikke at jeg har tatt.

Anonymkode: d85f1...b5c

Tror du..

Anonymkode: 4301d...2af

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Jeg tar i sinnarynka, og ingen ser at jeg har botox, bortsett fra de som vet at jeg egentlig har en veldig dyp sinnarynke, de vil jo se forskjellen. Forøvrig, mannen min ser det ikke.. 

Men jeg har ikke stram panne uten mimikk, kun i den, så det er ikke noe som lyser botox av meg.

Anonymkode: 7d3ba...4f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du..

Anonymkode: 4301d...2af

Hvordan kan du vite at ikke mange går rundt med litt botox uten at du ser det?

Du ser jo de som har synlig botox. Det betyr ikke at alle har det. 

Anonymkode: 7d3ba...4f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er vitsen hvis det ikke er synlig? Hvis man ikke kan se at noe er gjort så er det jo ingen synlig endring og da kan man jo like gjerne la være.

Samme som denne trenden med å "sminke seg naturlig". Hvis man ikke kan se at man har sminke på, så kan man jo like gjerne la være.

Anonymkode: 375bb...703

For å si det sånn; man ser de som har glatta hele panna ut. Men man trenger ikke se de som tar noen sinnarynker eller noen neserynker. Så lenge man tar noen så vil jeg si det er diskre og man trenger ikke nødvendigvis se det.

Anonymkode: d6da3...63f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...