AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Del Skrevet 6. juni Noen her som har fått resept på Wegovy gjennom euroclinix og vil dele erfaring med prosessen? Anonymkode: 7e5f8...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Del Skrevet 6. juni Enkelt og greit med Euroclinix. Du tar et opptak der du forteller personalia, sier hvilke medisiner du ønsker resept på, og filmer kroppen i helfigur på avstand. Så får du resepten etter max 24 timer. Enkelt og greit. Men det koster vel rundt 500,- per e-konsultasjon/resept du mottar da. Og ny video må taes hver gang du trenger ny resept. Min opplevelse er i det store og det hele positiv med EC. Anonymkode: 8836d...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Del Skrevet 6. juni Må du sende film? Uff, da vet jeg ikke om jeg tørr😬 Synest at det er fryktelig pinlig at jeg er så overvektig….🙈 Hva skjer med filmen? Anonymkode: 7e5f8...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 14.29): Enkelt og greit med Euroclinix. Du tar et opptak der du forteller personalia, sier hvilke medisiner du ønsker resept på, og filmer kroppen i helfigur på avstand. Så får du resepten etter max 24 timer. Enkelt og greit. Men det koster vel rundt 500,- per e-konsultasjon/resept du mottar da. Og ny video må taes hver gang du trenger ny resept. Min opplevelse er i det store og det hele positiv med EC. Anonymkode: 8836d...437 Måtte du vise ansikt på filmen? Får du instrukser på hva du skal si og hvordan du skal filme? Det er vel med klær? Anonymkode: 7e5f8...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Del Skrevet 7. juni Har ett spørsmål, jeg lurer også litt på dette... Kan man sende inn bilder? Eller må man filme? 😊 Anonymkode: 4c67c...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Del Skrevet 7. juni Enkelt og greit 👍🏻man må filme, ja. Anonymkode: a45e9...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #7 Del Skrevet 10. juni Da har jeg tøffet meg opp og sendt inn bestilling, og film🫣 Krysser fingrene for at dette går gjennom🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 7e5f8...7b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #8 Del Skrevet 10. juni Du må oppdatere med hvordan dette går, om du fikk resept osv. Hvordan det hele opplevdes osv 😊💓 Anonymkode: 4c67c...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #9 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har jeg tøffet meg opp og sendt inn bestilling, og film🫣 Krysser fingrene for at dette går gjennom🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: 7e5f8...7b6 Jeg syns også den filmen var veldig skummel. Og flaut at jeg var så overvektig. Men tok meg sammen og tenkte at "herregud de er medisinsk personell, de har sett masse feite folk uten klær før" 😂 fikk resept ganske kjapt etter jeg sendte inn bestilling. Det er dodgy at de tjener mye penger på å gi ut resepter til overvektige men personlig er jeg glad jeg tok steget. Gått ned 18 kg på 3 mnd. Fikk to resepter hos dem før jeg kom meg til legen så han kunne fortsette oppfølgingen og ikke minst så jeg slapp å betale 500 kr hver gang jeg trengte ny resept Anonymkode: d8b40...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #10 Del Skrevet 10. juni Jeg har fått resept!!!! Gjett om jeg er glad nå🙌🏼🙌🏼 Anonymkode: 7e5f8...7b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #11 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har fått resept!!!! Gjett om jeg er glad nå🙌🏼🙌🏼 Anonymkode: 7e5f8...7b6 Hva måtte du si på filmen? Anonymkode: c2a27...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #12 Del Skrevet 11. juni Men hvorfor går dere ikke via fastlegen? Det er mye biligere pluss at dere får bedre oppfølging. Dere bør ta blodprøver både før oppstart og underveis. De fleste anbefaler blodprøver rimelig regelmessig. Anonymkode: 1aea9...ebb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #13 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva måtte du si på filmen? Anonymkode: c2a27...042 Navn og fødselsdato, det står forklart hva du skal si og hvordan du skal vise frem kroppen din (med klær på) - bare du tørr å klikke deg langt nok frem i bestillingen😬 Du kan og gjøre flere opptak og se gjennom før du laster opp👍🏼 Nå er mitt problem at jeg synest at det er kjempeflaut å gå på apoteket og hente ut resepten🙈🙈 Anonymkode: 7e5f8...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #14 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Navn og fødselsdato, det står forklart hva du skal si og hvordan du skal vise frem kroppen din (med klær på) - bare du tørr å klikke deg langt nok frem i bestillingen😬 Du kan og gjøre flere opptak og se gjennom før du laster opp👍🏼 Nå er mitt problem at jeg synest at det er kjempeflaut å gå på apoteket og hente ut resepten🙈🙈 Anonymkode: 7e5f8...7b6 Takk😊 Trykket frem nå, men kamera er bare svart… Hent ut og start med den😁 Anonymkode: c2a27...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #15 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk😊 Trykket frem nå, men kamera er bare svart… Hent ut og start med den😁 Anonymkode: c2a27...042 Jeg måtte godta tilgang til kamera og lyd før jeg gjorde opptak. Fikk du spørsmål om det? Anonymkode: 7e5f8...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #16 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg måtte godta tilgang til kamera og lyd før jeg gjorde opptak. Fikk du spørsmål om det? Anonymkode: 7e5f8...7b6 Får beskjed om at jeg må gjøre det, men ikke at jeg kan trykke «ja» noe sted. Anonymkode: c2a27...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #17 Del Skrevet 11. juni Kan være nettleseren din dersom ikke kamera fungerer. Anonymkode: 8836d...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #18 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men hvorfor går dere ikke via fastlegen? Det er mye biligere pluss at dere får bedre oppfølging. Dere bør ta blodprøver både før oppstart og underveis. De fleste anbefaler blodprøver rimelig regelmessig. Anonymkode: 1aea9...ebb Antagelig fordi fastlegen kjenner dem og vil si nei pga forhold med denne pasienten som kun legen vet. Eller de kan ha en vanskelig fastlege som er skeptisk til slankemedisin og mener man må tenke trening og kosthold i stedet, finnes jo flere av den type leger. Anonymkode: 0b60d...42f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #19 Del Skrevet 11. juni Men, ser fastlegen at man har mottatt resept fra en annen lege? De kan vel sikkert se det i systemene sine🤔 men de fleste leger går vel ikke inn og graver og leter etter ting uten at det er strengt nødvendig vel 🤔😊 Anonymkode: 4c67c...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #20 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men, ser fastlegen at man har mottatt resept fra en annen lege? De kan vel sikkert se det i systemene sine🤔 men de fleste leger går vel ikke inn og graver og leter etter ting uten at det er strengt nødvendig vel 🤔😊 Anonymkode: 4c67c...27d Hvorfor er du bekymret for det? Anonymkode: 0b60d...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå