AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 jeg venter på et kjøkken fra Ikea. De leverte det ikke på den avtalte datoen. De svarer ikke på telefon. Jeg har prøvd i en uke. Jeg har gjort alt de foreslår ift å prøve å spore gjennom nettsiden eller chat boten, men jeg MÅ snakke med en medarbeider. Når jeg sier til chat boten at jeg må snakke med en medarbeider, så blir jeg fortalt at de har stengt chatten. De velger altså å misligholde en forpliktelse på mest vesentlige, og så stenger de både telefon og chat. I en uke. Noen som har funnet en måte å nå gjennom på? Må jeg møte opp personlig på varehuset? Anonymkode: 0cfe1...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå