Gå til innhold

Underskjørt....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har funnet et ålreit underskjørt som var ganske billig. Men jeg har enda ikke kjøpt kjole. Kan jeg likevel kjøpe underskjørtet alt nå?? Eller er det dumt?

Det er et "standard" underskjørt m tyll og 2 ringer.....og passer min høyde...

Jeg tenker at det er en god deal og smart - samtidig er det kjipt å betale for det om det er bortkastet.....

Endret av *Emma*
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Sensommerbrud_*
Skrevet

Det kan være en god deal, men bare hvis du er sikker på at du skal ha et slikt underskjørt til kjolen du velger.

Jeg kjøpte underskjørt og kjole sammen, så var jeg sikker på at underskjørtet passet til kjolen.

Er du riktig uheldig, kan du jo kanskje få solgt underskjørtet igjen?

Skrevet

Jeg vet jo enda ikke hva slags kjole jeg ender med - men alle jeg har stt har vært av typen "maggie sottero" med stort skjørt og de trenger vel et skikkelig underskjørt med ringer i?!

Dette kostet dessuten bare 450kr og det er vel er god pris? Eller er det helt vanlig pris? Jeg er lite informert foreløpig.....

Gjest Gjest_sensommerbrud_*
Skrevet

Jeg skal vel egentlig ikke være for bastant her, for jeg kjøpte underskjørtet og kjolen brukt, og betalte en samlet pris. Vet derfor ikke hva jeg egentlig ga for skjørtet.

Har sett slike underskjørt fra tid til annen annonsert brukt. De ligger da normalt på 350-500kr. Får du det nytt for den prisen, høres det bra ut.

Kjoler med store skjørt har veldig godt av et slikt underskjørt. Ser mye bedre ut med enn uten!

Lykke til med avgjørelsen!

Skrevet

Takk for svar.

Jeg tror jeg dropper det. Har snakket m flere andre som sier det er ulikt hvilke skjørt som er fine på ulike kjoler så jeg "tørr" ikke kjøpe det og finner kjole først ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...