AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Når venner som ikke tåler en tilbakemelding snakker om noe du er drittlei av å snakke med dem om, hvordan bytter du tema? Jeg har en venninne som hele tiden bedriver selvbedrag og synes veldig synd på seg selv. Jeg klarer ikke lenger å sitte og høre på de samme greiene om igjen og om igjen hver gang vi snakkes, jeg er så lei. Hvordan bytter du tema? Og hva bytter du som regel tema til? Har du noen strategier? Hvordan reagerer folk? Hva gjør du når det ikke funker eller det blir rart stemning fordi den andre ikke blir validert på sine selvmedlidende greier? Anonymkode: aa531...2dd
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #2 Skrevet 6. juni 2024 "Ja, jeg skjønner det... Du, forresten, har du sett den nye serien som går nå? Shogun? Syntes den er veldig bra, men..." osvosv. Anonymkode: ef289...c58 1 1
Granskudd Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 Jeg har ei venninne som alltid snakker om hvor mye vondt hun har og hvor syk hun er - og da mener jeg ikke som i littegrann, men hele tiden - Der utviklet jeg en strategi som går ut på å ikke henge med henne spesielt ofte
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Skrevet 6. juni 2024 Pleier som regel å bare skyte inn "Husker du det vi snakket om for en stund siden om festen til blabla bla?" Avspores samtale tilbake til "meg meg meg" er det bare å si"Jeg vil gjerne snakke mer om den festen, husker du hva som skjedde med kakeoppskrifta?" Eller hva som helst som passer. Men, jeg tror du bør heller kutte ned på kontakten om det plager deg så mye at du lager tråder om det på kg. For begges del. Anonymkode: a1791...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå