AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Damer! Hvordan vil du beskrive den perfkete ståpikk? Ikke legg sjul på noe, bare fortell Anonymkode: ca15e...f78
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #2 Skrevet 6. juni 2024 At den sitter på en mann jeg liker og som oppriktig bryr seg om meg og min nytelse. Ja, og at han kan å bruke den da, selvfølgelig. Finnes kvinner som bryr seg om utseendet på penis, men som oftest er det flest menn som tenker over dette. Anonymkode: de252...829 3 2
Irak Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 At den sitter på en mann jeg elsker. Ferdig snakka 👌. 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Skrevet 6. juni 2024 Nå har jeg aldri egentlig brydd meg om utseende på en penis. Liker typen sin, 15 cm, perfekt størrelse sånn at den blir skikkelig hard, og treffer nydelig i alle stillinger, lener seg ikke i noen retninger bare rett opp. Men best av alt så tilhører den min drømme-mann. Anonymkode: 1819c...c90
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Skrevet 6. juni 2024 13-15 cm og steinhard 👍🏼 Anonymkode: 50514...f66 1
Trolltunge Skrevet 6. juni 2024 #6 Skrevet 6. juni 2024 (endret) Den er ren og sitter på en mann jeg liker og tenner på, som jeg har god sex med. (Hvilket penisens størrelse og form ikke er avgjørende for.) Endret 6. juni 2024 av Trolltunge 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #7 Skrevet 6. juni 2024 Viktigste er mannen den sitter på. Egentlig kun det. Jeg har ikke erfaring med micropenis da, så kan ikke uttale meg om det. Men liker godt den jeg har tilgjengelig nå. 14cm, ganske bein, hudfarget, gir meg vaginal orgasme for første gang i mitt liv. Om man skal begynne å bli usaklig detaljert om ting som ikke betyr noe, så synes jeg det er bedre med tjukk enn tynn, foretrekker liten/medium enn stor, liker hudfarget bedre enn blå, ikke for mye forhud, og heller litt stort kukhode (som en sopp) enn lite. Anonymkode: 1cd6d...fc7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #8 Skrevet 6. juni 2024 Jeg liker den litt krum og tykk. Ikke nødvendigvis lang, men gjennomsnittlig, og gjerne litt tykkelse. Det viktigste er allikevel at jeg tenner på mannen den er festet til. Og når jeg tenner på han spiller alt annet liten rolle for min del. Rotet litt rundt med en fyr med micropenis for en del år siden. Han tente meg voldsomt selv om ereksjonen var mer som en oversized klitoris og ikke en pikk. Jeg ble overrasket over at en mann på 195 kunne ha så bitteliten tissefant, men det var liksom noe kinky over det også, så jeg kom så fort han touchet borti meg med den. 🤣🙈 Anonymkode: 79b12...869 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #9 Skrevet 6. juni 2024 Det er viktigere at den er tykk enn lang, og den bør ha liten/ingen overflødig forhud i fult erigrert tilstand. Den bør være veldig liten i slapp tilstand og vokse seg stor og fin ut av huden slik at litt av hodet kommer ut av forhuden. Den bør bli ordentlig stiv, ikke sånn halvslapp en. Foretrekker om den står mer opp eller ut når den er stiv fremfor å henge nedover. Den må gjerne ha mye forsats. Jeg elsker menn som blir våte! Og forsatsen bør smake fruktig og godt, ikke salt og ekkelt. Huden bør være fin og gjevn i fargen, og silkemyk. Ballene bør ikke henge for mye, og gjerne være tålig gjevne med hverandre. Gjør ingenting om kjønnshåret er stusset, men ikke glattbarbert. Det er ingen skam om den har fine blodårer, og gjerne også veldig tydelig streng. Anonymkode: 6089c...2b9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #11 Skrevet 6. juni 2024 Grå, rynkete, skjev, møkkete og mister piffen bare man ser på den. Best å holde den bortgjemt fra mitt åsyn med andre ord. Anonymkode: 93a14...a30
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #12 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): 13-15 cm og steinhard 👍🏼 Anonymkode: 50514...f66 Støtter denne. Og gjerne litt bøy oppover for min del ☺️ Anonymkode: 290e4...d6d 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #13 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Støtter denne. Og gjerne litt bøy oppover for min del ☺️ Anonymkode: 290e4...d6d Bøy oppover er helt fantastisk 😍 Gir meg orgasme etter orgasme! Anonymkode: a4794...52d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #14 Skrevet 6. juni 2024 Aldri truffet på en som ikke var perfekt der og da. Må bety at når mannen er rett blir pikken og det. Anonymkode: dcf33...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #15 Skrevet 6. juni 2024 Som flere har nevnt, så er hvem den sitter på det avgjørende. Hvor mange cm den er eller hvordan den ser ut er irrelevant. Det er bare en penis og er ikke så jævla interessant liksom💁🏼♀️ Veldig mye annet en penisen som avgjør om en mann er en god elsker eller ikke for min del. Anonymkode: 5e4ac...97e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #16 Skrevet 6. juni 2024 Den bør være ren og sitte på en deilig mann. Så enkelt. Hvordan den er utformet ellers er irrelevant. Den er bare et verktøy. Man velger ikke snekker basert på hvordan hammeren hans ser ut. Anonymkode: fbdba...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå