Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nylig separert etter et langt samliv, og er helt ute av dette. Tinder eksisterte ikke når jeg var singel sist, og dating var noe man gjorde i USA. Kan noen forklare meg hva som skjer og hvordan dette foregår i praksis? Hva betyr det egentlig «å date en fyr»? 
Jeg er i starten av 40 årene, velutdannet, og forholdsvis attraktiv vil jeg påstå. Bor også i en stor by, med alle muligheter. De aller fleste vennene mine er har dog partner, og jeg kjenner faktisk ingen som er i samme livssituasjon som meg nå. Så - help me!!

Anonymkode: 5f401...814

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Henger meg på, veldig likt her, bortsett fra at jeg ikke bor i by, så mine muligheter er mye mer begrenset. 

Anonymkode: 60080...418

AnonymBruker
Skrevet

Du er åpen for å møte nye mennesker og får du kjemi med en så fortsetter dere å treffes og blir ekslusive. Om alt klaffer er dere kjærester innen 3-6 mnd.

Er selv i 40 årene og var ny i fjor på dating og datingapper. 

Møtte en del menn på kaffe, et par noe mer i noen mnd inntil jeg møtte han som ble kjæresten min❤️ Tok ca 8 mnd.

Anonymkode: 05b7d...296

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er nylig separert etter et langt samliv, og er helt ute av dette. Tinder eksisterte ikke når jeg var singel sist, og dating var noe man gjorde i USA. Kan noen forklare meg hva som skjer og hvordan dette foregår i praksis? Hva betyr det egentlig «å date en fyr»? 
Jeg er i starten av 40 årene, velutdannet, og forholdsvis attraktiv vil jeg påstå. Bor også i en stor by, med alle muligheter. De aller fleste vennene mine er har dog partner, og jeg kjenner faktisk ingen som er i samme livssituasjon som meg nå. Så - help me!!

Anonymkode: 5f401...814

Å "date" skal du ikke legge all verden i. Du må møte noen på en eller annen måte, og bruke kort eller lang tid på å finne ut om dere passer sammen som kjærester.  For oss, så bestemte vi oss for å holde oss til hverandre, allerede etter andre møte. 

Hvordan skjedde det forrige gang? Var det arrangert ekteskap? 

Anonymkode: ae717...64c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen har sånn lang prosess med å snakke med/møte mange, som i USA.

Da jeg sist ble singel, hadde jeg først et ons, deretter snakke jeg med litt ulike på nett, møtte 1 som jeg møtte 1 gang, og deretter hadde jeg en date med mannen min som jeg ble sammen med samme kveld. 

Anonymkode: f3ca2...c07

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme båt. Lastet ned Tinder i mars. Der snakker jeg med litt forskjellige menn. Avtales å møtes veldig kort første gangen, en gåtur (et offentlig sted) eller kafé. Ofte blir det bare det første møte da vi ser at vi ikke passer sammen. Det er mange hyggelig mennesker men kjemi er sjelden vare. En likte jeg godt og møtte noen ganger, men det var ikke gjensidig fra hans side. Så da var det sveiping og teksting på nytt med andre fra Tinder.

Du må ha tålmodighet og passe på å ikke ta ting personlig som avvisning. Du må ha tro på deg selv og gro en tykk, vite hva du vil samtidig som du er åpen for nye mennesker. Det er mye på en gang, men det koster når en vil få til noen i livet:)

Anonymkode: e8615...f0a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...