Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i siste trimester og har det egentlig veldig bra psykisk, noe jeg har hatt hele graviditeten. Men, de siste ukene har jeg fått en utrolig sterk frykt for at samboer skal dø. Jeg blir bekymret for alt! Han jobber som elektriker og jeg er nå engstelig hver dag han er på jobb for at det skal skje en ulykke på jobben eller en ulykke på bilturen på vei til/fra jobb. En natt bråvåknet jeg og innbilte meg at han lå dø ved siden av meg i senga, noe han selvfølgelig ikke gjorde, men det var en helt forferdelig følelse. Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: f9787...18d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje du har fått litt angst? Snakk med lege din eller jordmor 

AnonymBruker
Skrevet

Er vel gravidhjernen som leter etter farer. Det er ikke uvanlig, men kan være ganske plagsomt.

Anonymkode: 6d17b...004

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff, det høres ikke godt ut ❤️ Snakk med legen din eller jordmor, det er neppe uvanlig at man får litt irrasjonelle frykter i løpet av et svangerskap. Det er tross alt mye hormoner og følelser på spill. Tror du det ville hjulpet om mannen din f.eks. sendte deg meldinger gjennom dagen for å roe tankene? 

Anonymkode: 78fb1...759

AnonymBruker
Skrevet

Det er morsinstinktene og beskyttelsesinstinktene som våkner. De blir der hele livet i større eller mindre grad 🧡

Anonymkode: 006fa...6d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...