AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Del Skrevet 6. juni Noen som har prøvd healing ? Bli lest i tarot kort eller lignende? Og hjalp det dere på noe vis? 😊 stemte noe av det som ble lest i kortene ? Anonymkode: 40966...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Del Skrevet 6. juni Ikke i det hele tatt. Bare svindel. Anonymkode: 466d1...813 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Del Skrevet 6. juni Ja. Jeg følte i allefall at stemte og hjalp på et vis. Anonymkode: 6a21a...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. juni #4 Del Skrevet 6. juni Jeg tok kontakt med en healer for veiledning en gang, og jeg synes det hjalp. Ho hjalp meg med å oppnå en indre ro, og ho hadde overraskende rett i mye av det ho sa til meg. Så jeg ble litt forbløffet for å si det mildt. Tror vanligvis ikke på sånt, men det har vist seg å stemme så langt. Ho utfører også healing både på mennesker og dyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Del Skrevet 9. juni Jeg har sett flere mirakler når det kommer til healing. noen praktiserende er gode noen er dårlige, akkurat som alt annet i verden. Ang kort så er det ett redskap på samme måte som du bruker bil eller buss til jobb. Alt kommer an på den som leser. Anonymkode: 3e907...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Del Skrevet 9. juni Jeg har ikke selv, men bestemor hadde en nabo med varme hender - og han hjalp henne mye når hun hadde giktsmerter. Anonymkode: c19fc...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 23.21): Jeg har ikke selv, men bestemor hadde en nabo med varme hender - og han hjalp henne mye når hun hadde giktsmerter. Anonymkode: c19fc...cd4 De eldre har et så galant språk, særlig uttrykket " han har varme hender " er populært i stede for å ty til dagens mer vulgære ordbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå