AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #21 Del Skrevet 7. juni 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: Ingen forventer en kvinne i 40åra skal ha perfekt kropp, hadde dette vært så ekstremt viktig for han så hadde han datet ei i 20årene. Holder du deg slank så er han nok fornøyd skal du se. Anonymkode: fae32...530 Og derfor foretrekker de av oss som kan tiltrekke oss unge attraktive jenter nettopp det. Til gamle kvinners store irritasjon. Når det gjelder spm om kropp så er det det aller viktigste. Er ikke kroppen bra så hjelper ingenting annet. Nok av kvinner med fysisk attraktiv kropp som også er morsom og med bra personlighet. Så man trenger ikke velge noen som ikke gidder ta vare på seg selv. Anonymkode: 3f326...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #22 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tar utgangspunkt i at du søker menn på ca egen alder. Tror du de ser ut som 22 åringer i kroppen? Anonymkode: e8b54...23f Jeg søker gjerne litt ned i alder (men ville nok gått litt opp for et seriøst forhold). Mange menn i midten av 30-årene er veltrente. Det sagt kan jeg godt like både litt bamsete typer med masse hår og mer hengslete og glatte menn. Er egentlig ikke så opptatt av kropp selv, sånn utover at det er greit med folk som tar vare på helsa si 😊 Bekymringen går mer på hva de synes om meg. TS Anonymkode: 9fc1f...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #23 Del Skrevet 7. juni 2024 Takk for mange fine svar i denne tråden❤️ Dette ga meg litt selvtillit 😊 TS Anonymkode: 9fc1f...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #24 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg nysingel og tidlig i 40-årene. Liker mulighetene Tinder gir for å finne spennende menn. Har møtt en som er noen få år yngre, og som aldri har hatt familie. Jeg kjenner jeg blir litt selvbevisst i intime situasjoner. Jeg har et pent ansikt og er slank. Før graviditeter hadde jeg en flat mage med en søt liten navle og tilnærmet perfekt formede og relativt store bryster. Nå er magen litt krøllete og har også litt ekstra hud. Den er hellerbikke helt flat som tidligere. Puppene er fortsatt store, men de henger lavere og mer avlange, og har større brystvorter enn før. De er ikke direkte stygge, men ikke pene som før. Ben og rumpe er fortsatt fine og har subtilt definerte muskler. Jeg ser bra ut med klær på fordi en god BH skjuler at puppene ikke er like fine som før. Hvor skuffa hadde du blitt over en mammakropp hos en tilfeldig tinderdate der du egentlig hadde forventet noe annet? Synes dere menn det er ekkelt med en mage som er krøllete eller pupper som er litt lange? Anonymkode: 9fc1f...4a4 Utseende er viktig så lenge man har lite annet å bedømme en person ut i fra. Min erfaring er imidlertid at det sjelden tar lang tid før personligheten blir viktigere enn utseendet, ene eller andre veien. Det hjelper lite med verdens fineste kropp, dersom det er null kjemi. Har man derimot god kjemi og fungerer som bestevenner som trives sammen og liker å gjøre andre ting sammen i hverdagen, da er ikke kropp og utseende viktig lenger. De samlivene som varer lenge, er de samlivene som har et dypere fellesskap. Et fellesskap som overlever kroppslig forfall og alder. Jeg tror kanskje det er derfor Tinder og liknende fungerer utmerket til å skaffe seg en rekke av dater og ONS, men at disse tjenestene er tilsvarende elendige steder for å finne seg en livspartner. Veldig få som får til det gjennom datingapper, så vidt jeg har observert. Jeg har også en teori om at veldig mange samliv ryker fordi de ofte i for stor grad er basert på ytre faktorer som utseende og status/jobb/penger. Man finner en person som er lekker og sexy, og man blir hodestups forelsket. Man har deilig sex helt fra første date og alt er rosenrødt. Man flytter sammen og tenker at nå er livet perfekt. Så går det noen måneder, eller kanskje et par år, og hverdagene kommer. Man glir fra hverandre fordi man mangler det personlige tiltrekningen. Man er for ulike og mangler kjemien til å stå sammen i hverdagen. Jeg tenker derfor at hvis du dater folk som dumper deg fordi de ikke liker utseendet ditt, da er dette feil folk, og det er bare en fordel at de går. Du må akseptere den du er og så må du finne den personen som liker deg slik du er, både utenpå og inni. Det er umulig i lengden å være noe annet enn det du er, så du må bare være deg selv, rå og ærlig. Personer som ikke liker deg slik du er på en vanlig hverdag, de er det ikke verd å bruke krefter på. Anonymkode: 2ae65...2ca 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå