Gå til innhold

Hvor viktig er kropp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nysingel og tidlig i 40-årene. Liker mulighetene Tinder gir for å finne spennende menn. Har møtt en som er noen få år yngre, og som aldri har hatt familie. Jeg kjenner jeg blir litt selvbevisst i intime situasjoner.  Jeg har et pent ansikt og er slank. Før graviditeter hadde jeg en flat mage med en søt liten navle og tilnærmet perfekt formede og relativt store bryster. Nå er magen litt krøllete og har også litt ekstra hud. Den er hellerbikke helt flat som tidligere. Puppene er fortsatt store, men de henger lavere og mer avlange, og har større brystvorter enn før. De er ikke direkte stygge, men ikke pene som før. Ben og rumpe er fortsatt fine og har subtilt definerte muskler. Jeg ser bra ut med klær på fordi en god BH skjuler at puppene ikke er like fine som før.

Hvor skuffa hadde du blitt over en mammakropp hos en tilfeldig tinderdate der du egentlig hadde forventet noe annet? Synes dere menn det er ekkelt med en mage som er krøllete eller pupper som er litt lange?

Anonymkode: 9fc1f...4a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes dere menn det er ekkelt med en mage som er krøllete eller pupper som er litt lange?

Nei. 

Anonymkode: 0ab9c...c66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen forventer en kvinne i 40åra skal ha perfekt kropp, hadde dette vært så ekstremt viktig for han så hadde han datet ei i 20årene.

Holder du deg slank så er han nok fornøyd skal du se.

Anonymkode: fae32...530

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det slik at jeg tenner på kropp, ikke type kropp, hvis du skjønner. Det vesentlige er at den som bærer kroppen gjør det med selvtillit. En som har et avklart forhold til egen kropp er sexy. Hvorvidt man har store eller små pupper, mage eller ikke mage betyr da ingenting for meg. Jeg har hatt kjærester og ligg med kvinner i nær sagt alle fasonger, og jeg har elsket å se på, og ta på, kroppene til dem alle. Ikke bekymre deg, bær den fine kroppen din med stolthet, og nyt deg selv og ham på samme måte som du gjorde da du var 20. Det blir bra! 😀

M43 

Anonymkode: 560a8...96c

• Liker 6
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk ærlige bilder på Tinder, så vet han hva han har å forholde seg til på forhånd.

Anonymkode: b47d4...ef4

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at menn bryr seg lite, så lenge du bærer den med selvtillit.

Anonymkode: 36424...1f6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mitt inntrykk er at menn bryr seg lite, så lenge du bærer den med selvtillit.

Anonymkode: 36424...1f6

Dette er mitt inntrykk også, og av den grunn har jeg ironisk nok sluttet å bry meg så mye om menn. For hvis en mann ikke elsker meg som jeg er, med usikkerheter og alt, så verken ser eller elsker han meg i det hele tatt. 

Anonymkode: caf09...cff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruk ærlige bilder på Tinder, så vet han hva han har å forholde seg til på forhånd.

Har nye helkroppsbilder. Jeg ser bra ut med klær på og vil ikke akkurat legge ut «ærlige» bikinibilder på Tinder 😉

• Liker 1
Skrevet

Dette er flaut å fortelle i dag.

Da jeg var ganske ung - rundt 18 tror jeg - reiste jeg en periode rundt med et lokalt band. Vi hadde en spillejobb som var såpass langt unna at vi måtte overnatte, og arrangøren hadde ordnet med overnatting i et hybel-hus. 

Resten av bandet var voksne karer

I løpet av spillingen var det en dame på dansegulvet som hadde et glimt i øyet og et vakkert smil som ikke var til å ta feil av. Lang historie kort - vi endte opp på hybelhuset ut på natta - og i samme seng.

Hun var veldig "på" og styrte i grunn hele greia. Hun må ha vært minst 10 år eldre enn meg. Da hun kledde av seg så kom "mamma-kroppen" og "mamma-magen" frem og jeg husker jeg måtte skjerpe meg for å beholde reisningen. Jeg ble litt sjokkert - i mangel av et bedre uttrykk. Det var min aller første mamma-kropp.

Dette er som sagt flaut å innrømme nå, fordi den samme dama hadde vært aldeles nydelig på alle måter i dag - i mine øyne. Og slik du beskriver deg selv så er du antakelig enda vakrere enn hun var.

Men poenget mitt er at dersom en moden kvinne liker yngre menn, så KAN det hende at hun treffer på en som er veldig ung og veldig uerfaren (som jeg var), som kanskje ville reagere på "krøllete" mage etc.

Nå i dag synes jeg sånne "feil" er det motsatte av feil. Det er vakkert og sexy. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg nysingel og tidlig i 40-årene. Liker mulighetene Tinder gir for å finne spennende menn. Har møtt en som er noen få år yngre, og som aldri har hatt familie. Jeg kjenner jeg blir litt selvbevisst i intime situasjoner.  Jeg har et pent ansikt og er slank. Før graviditeter hadde jeg en flat mage med en søt liten navle og tilnærmet perfekt formede og relativt store bryster. Nå er magen litt krøllete og har også litt ekstra hud. Den er hellerbikke helt flat som tidligere. Puppene er fortsatt store, men de henger lavere og mer avlange, og har større brystvorter enn før. De er ikke direkte stygge, men ikke pene som før. Ben og rumpe er fortsatt fine og har subtilt definerte muskler. Jeg ser bra ut med klær på fordi en god BH skjuler at puppene ikke er like fine som før.

Hvor skuffa hadde du blitt over en mammakropp hos en tilfeldig tinderdate der du egentlig hadde forventet noe annet? Synes dere menn det er ekkelt med en mage som er krøllete eller pupper som er litt lange?

Send meg en personlig melding 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er mitt inntrykk også, og av den grunn har jeg ironisk nok sluttet å bry meg så mye om menn. For hvis en mann ikke elsker meg som jeg er, med usikkerheter og alt, så verken ser eller elsker han meg i det hele tatt. 

Fortell meg du har misforstått budskapet, uten å fortelle å du misforstår…

Anonymkode: b4a8c...442

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Aldri blitt skuffet av alderstegn eller noe som er normalt, jeg føler meg ekstremt takknemlig❤️ Og jeg er flink til å motivere og kysse.. det gjør dem til gode elskere, for slike "mammakropper" svarer alltid med samme mynt🥰

Problemet med menn er at de ikke ser seg selv i speilet, men klager på andre🤫😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

1) Kropp er en veldig viktig komponent.

2) Hva slags kropp menn foretrekker varierer.

3) Mamma-kropp kan være sinnsykt hot.

Anonymkode: 55493...a1d

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så... nakenbilder?!

Skrevet

Hvor skuffa hadde du blitt over en mammakropp

Synes dere menn det er ekkelt med en mage som er krøllete eller pupper som er litt lange?

Min samboer igjennom 21 år har vært igjennom mange ulike «faser»,  blant annet et par fødsler.

Jeg har aldri, noen sinne tenkt at kroppen hennes er «skuffende» eller «ekkel». Hun har selvfølgelig forandret seg i løpet av 20+ år, men er for meg like sexy.

Sexy sitter i hode og ikke i øyne.

Hadde jeg datet deg og vi hadde kommet så langt at jeg så deg naken, så er det allerede lenge siden du ble sexy for meg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tar utgangspunkt i at du søker menn på ca egen alder.

Tror du de ser ut som 22 åringer i kroppen? 

Anonymkode: e8b54...23f

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi kan treffes, så jeg kan få se selv? Da er det mye lettere å gi et skikkelig svar.  

Jeg tror du er deilig, høres sånn ut for meg. 

Og som nevnt tidligere her, det er vel ikke mange som forventer kroppen til en 20åring, på en 40årig kvinne som har født og ammet barn. 

Anonymkode: 203a4...5e2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har levd livet med en mer uperfekt kropp enn deg, og har litt rare pupper i min egen mening. Egentlig aldri helt flat mage, men kan ikke si jeg har jobbet så hardt heller. (Ikke barn) Men blir tatt godt imot av menn fordi, så det kommer helt sikkert til å gå bra for deg også :) 

Anonymkode: 652d4...218

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 42 og har født og ammet 2 barn. Naturlig slank men sporadisk trener. Jeg har de siste 2 årene hatt sex med 6 menn, noen eldre noen (ganske mye) yngre, og INGEN har kommentert at min kropp har vært "ugrei", de har heller vært overrasket at jeg har så store barn. Jeg har en helt normal "mammakropp" med strekkmerker nedfor navelen.

Anonymkode: 3979a...ee0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortell meg du har misforstått budskapet, uten å fortelle å du misforstår…

Anonymkode: b4a8c...442

Hva tenker du at budskapet i den teksten jeg var?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...