AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Dere som har solgt med Fiks ferdig, hvor lang tid har det tatt fra kjøper har godkjent betaling til pengene kom inn på deres bankkonto? Det står på Fiks ferdig at pengene ble utbetalt i går og at handelen er ferdig, så jeg lurer på om jeg får de på konto før helgen. Ser det står at det kan ta 2-5 dager. Leser litt rundtomkring, og det er veldig ulike erfaringer. For noen ser det ut til å ha tatt 5 dager. Burde i teorien få det på konto i morgen, men vi får se da. Virker som pengene først går til en mellomleverandør før de utbetales til konto? Anonymkode: e76a9...1a9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #2 Skrevet 6. juni 2024 De to siste salgene har det tatt to dager, ser jeg. Anonymkode: c849a...d04 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De to siste salgene har det tatt to dager, ser jeg. Anonymkode: c849a...d04 Tusen takk for svar, men da høres det ut som det er gode sjanser for at jeg får de på konto en gang i løpet av morgendagen Anonymkode: e76a9...1a9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Skrevet 6. juni 2024 Her tar det aldri mer enn 1-2 dager. Anonymkode: afc30...235 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå