Gjest Ellebelle Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 Har litt prestasjonsangst for den store dagen der alt skal være så perfekt - og jeg skal være så pen.. Tror opplegget vårt blir veldig bra, og jeg har vel det man kan kalle et fordelaktig utseende, men likevel.. Hvordan sikre å se best mulig ut akkurat denne dagen? Alle bruder ønsker vel det? Ønsker ikke å bruke så mye sminke, men vil se naturlig flott ut... Noen erfaringer fra tidligere bruder? (Helst fra noen som kan si at det ikke er noe å bekymre seg for, da .. )
~MALIN~ Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Det er faktisk ikke noe å bekymre seg over! Regner med at du har funnet en dyktig frisør og sminkør som kan jobben sin . Vil anbefale deg å ta et hudpleieprogram over et par tre uker før den store dagen, så huden er skikkelig, strålende, frisk og ren . Det gjorde jeg, med fantastisk resultat. Skal du sette på acrylnegler, e.lign, ikke gjør det dagen før! Du trenger å venne deg til dem ihvertfall en tre fire dager! Ellers blir du fryktelig klønete i håndbevegelsene, dersom du ikke er vant til å ha lange negler. Så kan du jo legge på ny lakk den store dagen. Husk å gå inn skoene da !
Gjest Ellebelle Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 Takk for oppmuntrende svar. Jeg tenker å la en venninne sminke meg, hun er veldig flink med sminke og stil genrelt, ser alltid flott ut. Vil føle det veldig trygt å ha henne som støtte den dagen.. Får angst av tanken på å se på bilder etterpå og se at sminken var helt feil.. Huffameg.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #4 Skrevet 13. februar 2006 Hva med å ta en liten kveld dere to og prøvesminke litt. Se hva som passer deg, og kanskje ta noen bilder i forskjellig lys, så dere kan se hvordan det ser ut. Dette vil jo gi dere begge mer trygghet når den store dagen kommer. Dessuten tar sminken sansynligvis kortere tid fordi dere vet hvordan du skal sminkes.
~MALIN~ Skrevet 13. februar 2006 #5 Skrevet 13. februar 2006 Hva med å ta en liten kveld dere to og prøvesminke litt. Se hva som passer deg, og kanskje ta noen bilder i forskjellig lys, så dere kan se hvordan det ser ut. Dette vil jo gi dere begge mer trygghet når den store dagen kommer. Dessuten tar sminken sansynligvis kortere tid fordi dere vet hvordan du skal sminkes. ← Så smart!
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #7 Skrevet 13. februar 2006 Ikke noe å takke for... Det er jo helt vanlig å ha prøvetime både på hår og sminke for å finne ut hvordan man skal se ut den store dagen. Så hvorfor ikke gjøre det uansett om du skal ha venner til å gjøre det, sminkør, eller sminke deg selv. Det gir så mye mer trygghet når du vet at det blir bra. Det er vel nok annet vi skal bekymre oss for på bryllupsdagen?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #8 Skrevet 13. februar 2006 SLAPP AV DU KOMMER TIL Å STRÅLE!!! MEN PRØVETIME MÅ TIL...
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #9 Skrevet 13. februar 2006 Jeg føler det veldig som deg trådstater, redd for å ikke skinne nok på dagen vår! Alle sier at "du kommer jo til å bli en helt nydelig brud", og får jo helt prestasjonsangst av sånt jeg! Men vi får bare slappe av, puste dypt inn og ut, og satse på at det BLIR kjempebra!
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #10 Skrevet 13. februar 2006 Vi blir ikkje verre enn vi er frå før, i alle fall!! Hehe.. Det går nok så fint så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå