Gå til innhold

Trodde jeg begynte å få det bedre, men fikk beskjed at behandlingen slutter på dagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått til psykolog i 7 uker. Vi brukte mange av timene på å kartlegge, og siste time så startet behandlingen. Samme time før jeg drar, så får jeg beskjed om at behandleren min slutter, og at dette var siste time. Jeg vil legge til at grunnen jeg har fått det bedre er nok at jeg har vært ganske streng med rutiner og gjøre ting som er bra for meg. Jeg har lært meg å hvile på riktig måte. Jeg følte det ikke var rikttig å avslutte helt enda, selvom hun skal slutte. Men hun skulle prøve så godt hun kunne å få noen til å sjekke inn med meg til høsten. Så da jeg fikk den beskjeden, så ble jeg veldig urolig. jeg trenger stabilitet. Jeg har siden siste psykolog time hatt mer angst, og urolighet i kroppen. Alt føles så usikkert. 

Jeg har en fantastisk person jeg har snakket med gjennom studentskipnaden. Og jeg følte på et enormt behov for å dra til henne nå, og få bekreftelse om hun er der neste semester. Jeg er så redd for å miste fler nå. Og hun er den tryggeste personen jeg vet om. Men vi har egentlig hatt vår siste prat før sommer, fordi jeg drar om ikke så lenge. Men alt føles så usikkert nå, og jeg trenger å vite hva jeg kommer tilbake til. Er det innafor? Vurderer også å ringe, men det tørr jeg ikke. jeg tørr egentlig ikke dra til henne heller, men jeg bare føler meg så redd og usikker.

Anonymkode: 3b464...43b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart du kan ringe eller oppsøke henne! Forstår godt det behovet ❤️

Regner med hun fortsatt er på jobb? Da er det bare å ta kontakt!

Anonymkode: bfce9...6f3

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du finner mailadressen hennes og kan sende en liten Mail om dette? Jeg syns det er lettere enn å ringe. Også er det alltid litt dritt når psykologer slutter, men man kommer over det. Syns forøvrig det var uproft å ikke gi deg beskjed noen uker før. Kan du lage en skriftlig plan for den neste uken, og skrive opp rådene og mestringsstrategiene du har lært? Fokuser på ro og egenpleie de neste dagene.

Anonymkode: abd8f...760

Skrevet

Jeg forstår at du føler det som usikkert og utenfor din kontroll.

Mitt forslag nå er å sette i gang med å få plass hos ny psykolog så tidlig som mulig. Det er ikke sikkert du får det tidlig nok men jo tidligere du setter i gang jo raskere kan det komme på plass.

AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (14 minutter siden):

Jeg forstår at du føler det som usikkert og utenfor din kontroll.

Mitt forslag nå er å sette i gang med å få plass hos ny psykolog så tidlig som mulig. Det er ikke sikkert du får det tidlig nok men jo tidligere du setter i gang jo raskere kan det komme på plass.

Psykologen sa hun skulle snakke med ledelsen der om min situasjon heldigvis. ts

AnonymBruker
Skrevet

Er dette dps?

Anonymkode: f6ea7...796

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette dps?

Anonymkode: f6ea7...796

Stemmer. Hvordan det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...