AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Vi har ikke møttes så mange ganger, men basert på samtaler vi har hatt om holdninger og forventninger til relasjonen så har jeg vært eksklusiv fra før vi hadde møttes. Har fokus kun på en person hvis jeg ønsker å bli kjent med han. Nå har vi møttes 3 ganger. Han kan bedyre hvor deilig det er å ha funnet en dame som meg som er så behagelig og lett å finne tonen med, hvor mye han hater dating-livet, hvor vanskelig det er å finne noen og hvor lite interessant sveipekulturen er. I går kveld fikk jeg melding fra en vennine som jeg har fortalt om denne fyren til, og vist henne bilder av han fra hans Instagram. Hun fortalte at har dukket opp på hennes Tinder, og det stod «nylig aktiv» på han. Har også sett at han følger mange puppemodeller på Instagram. I løpet av den tiden jeg har hatt kontakt med og møtt han så har jeg vært på flere tilstelninger med venner, der han etterpå har hintet om at han har var inne på tanken at det ville være kjipt om jeg fant tonen med noen andre der, nå som vi er igang, og hvordan han ikke kunne blitt sur for det, men hadde syntes det var veldig leit om det skjedde. Basert på den kjemien jeg har følt vi har hatt så har jeg vært veldig åpen og delt sårbare ting om meg selv og bakgrunn. Mellom hver gang vi møtes snakker vi ikke på telefonen og chatter veldig lite. Jeg vet jeg ikke kan bli sur her, men følte meg skikkelig forvirret og usikker. Det han sier matcher ikke med det han gjør. Jeg har relasjonstraumer fra barndommen som gjør at jeg synes det er kjempevanskelig å identifisere uakseptabel oppførsel eller mønster i dating setting. Trenger råd her om jeg skal gi det her mer tid, om det er jeg som overreagerer osv. Jeg føler meg veldig forvirret nå Anonymkode: 13049...d34 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #2 Skrevet 6. juni 2024 Kjenner jeg er glad jeg er direkte, ærlig og har selvrespekt. Ikke bare ut i fra denne tråden, men generelt. Vil jeg noe, sier jeg klart i fra. Vil noen noe annet enn det jeg vil, tar jeg et valg, vil jeg føye meg, eller er dette noe jeg ikke kan akseptere. Kan jeg ikke akseptere det, går jeg videre. Anonymkode: a56dd...126
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 Han høres ikke interessert ut utifra hva du beskriver trådstarter. Anonymkode: 2ced2...379 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Skrevet 6. juni 2024 Man kan ikke si noe som helst om han er interessert eller ikke basert på trådstarten og det faktum at dere har møttes så få ganger. Selv om du for din del tenker eksklusivitet, så virker det ikke som dere har snakket om det og dermed ikke noe grunn for ham til å slette Tinder. Han kan være like usikker på deg som du er på ham. Snakk! Det å følge puppemodeller å SoMe er usjarmerende men tydeligvis veldig vanlig <jeg gjør ikke det). Om folk gjør det i noen svake øyeblikk og fordi de er single og glemmer å slette dem senere, er vanskelig å vite. Kanskje ikke dele alt for mye indre og sårbare ting så tidlig, men fokuser på å bygge relasjonen til et forhold med litt progresjon, men ikke storm fram for fort heller. Dere kjenner hverandre ikke egentlig. Bli kjent, pleie kjemien, snakk om intensjonen med dette, satsing og eksklusivitet. Snakk etter hvert om hva dere trenger i et forhold. osv. Med litt kommunikasjon og tålmodighet må du finne ut om han er den rette for deg. Ikke spør KG om det. Da flokker det alltid seg en haug med kråker som skriker at han ikke er interessert og at du må dumpe ham. Anonymkode: cac0b...e6e
Irak Skrevet 6. juni 2024 #5 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har ikke møttes så mange ganger, men basert på samtaler vi har hatt om holdninger og forventninger til relasjonen så har jeg vært eksklusiv fra før vi hadde møttes. Har fokus kun på en person hvis jeg ønsker å bli kjent med han. Nå har vi møttes 3 ganger. Han kan bedyre hvor deilig det er å ha funnet en dame som meg som er så behagelig og lett å finne tonen med, hvor mye han hater dating-livet, hvor vanskelig det er å finne noen og hvor lite interessant sveipekulturen er. I går kveld fikk jeg melding fra en vennine som jeg har fortalt om denne fyren til, og vist henne bilder av han fra hans Instagram. Hun fortalte at har dukket opp på hennes Tinder, og det stod «nylig aktiv» på han. Har også sett at han følger mange puppemodeller på Instagram. I løpet av den tiden jeg har hatt kontakt med og møtt han så har jeg vært på flere tilstelninger med venner, der han etterpå har hintet om at han har var inne på tanken at det ville være kjipt om jeg fant tonen med noen andre der, nå som vi er igang, og hvordan han ikke kunne blitt sur for det, men hadde syntes det var veldig leit om det skjedde. Basert på den kjemien jeg har følt vi har hatt så har jeg vært veldig åpen og delt sårbare ting om meg selv og bakgrunn. Mellom hver gang vi møtes snakker vi ikke på telefonen og chatter veldig lite. Jeg vet jeg ikke kan bli sur her, men følte meg skikkelig forvirret og usikker. Det han sier matcher ikke med det han gjør. Jeg har relasjonstraumer fra barndommen som gjør at jeg synes det er kjempevanskelig å identifisere uakseptabel oppførsel eller mønster i dating setting. Trenger råd her om jeg skal gi det her mer tid, om det er jeg som overreagerer osv. Jeg føler meg veldig forvirret nå Anonymkode: 13049...d34 Kan du ikke konfrontere han da? Spørre han? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har ikke møttes så mange ganger, men basert på samtaler vi har hatt om holdninger og forventninger til relasjonen så har jeg vært eksklusiv fra før vi hadde møttes. Har fokus kun på en person hvis jeg ønsker å bli kjent med han. Nå har vi møttes 3 ganger. Han kan bedyre hvor deilig det er å ha funnet en dame som meg som er så behagelig og lett å finne tonen med, hvor mye han hater dating-livet, hvor vanskelig det er å finne noen og hvor lite interessant sveipekulturen er. I går kveld fikk jeg melding fra en vennine som jeg har fortalt om denne fyren til, og vist henne bilder av han fra hans Instagram. Hun fortalte at har dukket opp på hennes Tinder, og det stod «nylig aktiv» på han. Har også sett at han følger mange puppemodeller på Instagram. I løpet av den tiden jeg har hatt kontakt med og møtt han så har jeg vært på flere tilstelninger med venner, der han etterpå har hintet om at han har var inne på tanken at det ville være kjipt om jeg fant tonen med noen andre der, nå som vi er igang, og hvordan han ikke kunne blitt sur for det, men hadde syntes det var veldig leit om det skjedde. Basert på den kjemien jeg har følt vi har hatt så har jeg vært veldig åpen og delt sårbare ting om meg selv og bakgrunn. Mellom hver gang vi møtes snakker vi ikke på telefonen og chatter veldig lite. Jeg vet jeg ikke kan bli sur her, men følte meg skikkelig forvirret og usikker. Det han sier matcher ikke med det han gjør. Jeg har relasjonstraumer fra barndommen som gjør at jeg synes det er kjempevanskelig å identifisere uakseptabel oppførsel eller mønster i dating setting. Trenger råd her om jeg skal gi det her mer tid, om det er jeg som overreagerer osv. Jeg føler meg veldig forvirret nå Anonymkode: 13049...d34 Han holder deg på gress og er eiesyk. Dump dritten. Anonymkode: 4f286...613 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå