Gå til innhold

Forstyrret PH verdi i underlivet hver gang jeg har sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke BV,det har jeg hatt før. Det går bort etter en dose med Lactal. Så er det normalt igjen. 
Men hvorfor skjer dette? Jeg har sjelden sex men når jeg har det så er det akkurat som underlivet får «sjokk» og dette skjer. 
Er dette normalt? Må jeg «ligge inn» underlivet for at dette ikke skal skje? Altså ha regelmessig sex/ofte sex? Dette skjer uavhengig av partner og jeg har ikke kjønnssykdommer (har sjekket). 

Symptomene er lukt, tyntflytende utflod. Dette går som sagt bort etter en tube med Lactal..

Anonymkode: 0909d...295

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det samme! Samme mann i 17 år. Så for min del tror ikke på at "innligging" hjelper. Det som har hjulpet meg er å bruke Ellen probiotisk intimkrem og vivag. Etter sex bruker jeg kremen når jeg vasker meg, og om det begynner å klø dagen etterpå setter jeg vivag. Det hjelper også om han ikke kommer inni meg. 

Anonymkode: 1c00a...7b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg har det samme! Samme mann i 17 år. Så for min del tror ikke på at "innligging" hjelper. Det som har hjulpet meg er å bruke Ellen probiotisk intimkrem og vivag. Etter sex bruker jeg kremen når jeg vasker meg, og om det begynner å klø dagen etterpå setter jeg vivag. Det hjelper også om han ikke kommer inni meg. 

Anonymkode: 1c00a...7b7

Ja ok så man skal egentlig bruke sånne produkter da? Regelmessig? Om man er seksuelt aktiv?

AnonymBruker
Skrevet

Her ville jeg hørt med gynekolog! Ikke kvinneguiden. 

Anonymkode: abb2a...a08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Her ville jeg hørt med gynekolog! Ikke kvinneguiden. 

Anonymkode: abb2a...a08

Om jeg blir bekymret så gjør jeg selvsagt det! Men jeg skal vel kunne spørre her som alle andre fordet? Alltid noen som må kommentere dette, jeg fatter det ikke. Jeg er en voksen kvinne og fult kapabel til å kontakte lege om jeg skulle funnet det nødvendig. Men siden de fleste her inne er kvinner så tenkte jeg at Sjangsen for at andre har/har hatt samme problem er stor, og derfor kan brainstorme litt rundt tema sammen med de. Er vel ikke så vanskelig å fatte det? Siden dette er et diskusjonsforum? Jesus christ. 

Men Ja, dette er mer plagsomt enn bekymringsverdig så om noen har en forklaring eller en løsning så kom gjerne med den 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Multigyn actigel 2i1, en skvett hver gang du har hatt sex.

Anonymkode: ebc18...957

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...