AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Del Skrevet 6. juni Som overskriften sier, noen som kan anbefale en tights som har medium høyt liv? Har prøvd å Google, men det er klin umulig å finne tights som ikke når meg til laaaangt oppover magen, jeg er ikke så lang så de med høyt liv blir ekstra høye på meg.. Anonymkode: 8d663...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Del Skrevet 6. juni LEVITY Wild Seamless Tights Black - Tights.no LEVITY Second-Skin Tights Black - Tights.no 2XU Aero Mid-Rise Compression 3/4 Tights Black/Silver Reflective - Tights.no Under Armour Fly Fast 2.0 CG Tight Black - Tights.no Jeg har flere av disse: LEVITY Primary Tights Black - Tights.no Det står høyt liv, men jeg synes ikke de er veldig høye i livet. Jeg er 163, og den når meg rett over navlen. I tillegg er de perfekt lengde i beina når jeg kjøper 7/8 benlengde, da når de akkurat til ankelen! Har også flere i 3/4 lengde. Anonymkode: f0b75...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Del Skrevet 6. juni Reebok har en del. For eksempel Lux modellen (ikke lux high rise) Anonymkode: 1520f...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå