Gå til innhold

Bryllupsreisen

Gjest Gjest_Pia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hvor går bryllupsreisen deres?

Evt hvor drømmer dere om reise på bryllupsferie?

Reiser dere rett etter bryllupet?

Hvor lenge?

Vi har ikke bestemt oss enda, men det står mellom Singapore/Malaysia eller San Fransisco/California. Noen uker etter bryllupet, 3 ukers ferie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Vi drømmer om Thailand, men har ikkje råd til det rett etter bryllupet. Tar kanskje ein hopp-på-tur til syden til sommaren, ev. hyttetur eller telttur i fjellet... Ser det litt an! ;)

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Vi reiser til Mauritius, 14 dager rett etter bryllupet. Gleder oss :)

Skrevet

Vi skal en uke på skiatos, ei gresk øy. Drar mandagen etter bryllupet (eller søndag natt siden flyet går 0700 om morgenen fra Oslo og vi må dra dit først..) Gleder meg rått :reise::hoppe:

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Vi reiser til Island etter bryllupet. Forhåpentlig i løpet de nærmeste dagene etterpå. Litt fordi at jeg hadde fått for dårlig samvittighet i forhold til den eldste dattera hvis vi reiste til syden uten henne, og mest fordi kjæresten min elsker Artic Trucks og der ute er det uante muligheter. OG - vi har aldri vært der :)

Skrevet

Vi drar til roma noen dager etterpå;-) Vi har barn så vi blir kun borte 4 dager, men jeg gleder meg masse til det!!

Thailand er drømmen da, men nå må vi spare litt peng først;-)

Gjest Fruktkake
Skrevet

Vi drar på en ukes all-inclusive-ferie til Hurghada, Egypt, dagen etter bryllupet :)

Skrevet

Vi har bestilt tur til Kreta, Chania kysten 14 dager

Reiser dagen etter bryllupet. Skulle gjerne ha reist på cruise i karibien eller til maldivene.. men en syden tur får duge i første omgang

:)

Skrevet

Vi reiser til Australia og skal reise rundt på budsjett der i tre uker, og så ta en siste uke i litt mer luksus. Det har vi drømt om lenge. Ønsker oss bidrag i bryllupsgave, og sparer som bare det. Det kommer til å bli fantastisk!

Skrevet

Vi har dårlig råd, men tenker å be oss fri en uke like etter bryllupet og så se om det dukker opp noen fristende restplasstilbud el da.. Finner vi ikke det reiser vi på hytta til svigers med noen flasker vin og mye herlig mat.. Koselig blir det nok uansett... :)

Gjest Markblomsten
Skrevet

Vi reiser til Tallinn på kombinert storby og spa opphold tirsdagen etter bryllupet. Blir borte i 6 netter. Når vi kommer hjem blir det kun none dager hjemme til ompakking og bestilling av takkekort før vi skal være ca 2,5 uke på hytta

:sjarmor:

Skrevet

Vi reiser til Egypt mandag tidlig orgen etter bryllupet. Først en uke på Nilencruise og så en uke på lekkert hotell i Hurghada. Gleder meg! :hjertesmil:

Skrevet

til USA

kombinert bryllyp og bryllypsreise

Skrevet

Vi skal på MC-honeymoon :sjarmor:

Fra hotell til hotell i Europa..

Gjest Fruktkake
Skrevet
Vi reiser til Egypt mandag tidlig orgen etter bryllupet. Først en uke på Nilencruise og så en uke på lekkert hotell i Hurghada. Gleder meg!  :hjertesmil:

Jeg ser vi skal til Hurghada begge to. Får jeg spørre om når dere reiser og hvilket hotell dere skal være på?

Skrevet
Jeg ser vi skal til Hurghada begge to. Får jeg spørre om når dere reiser og hvilket hotell dere skal være på?

Så moro!

Vi reiser 29 mai, og sjekker inn på Grand Resort 5 juni etter en uke på Nilencruise. Dere da? :)

Gjest Fruktkake
Skrevet

Vi reiser 19. juni. Hotellet heter Grand Makadi Palace Hotel. Kan ikke du skrive en liten "anmeldelse" av turen deres her når dere er tilbake? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...