Gå til innhold

Problemer med å kombinere bildene til mnnen min, med stilen jeg liker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har en bildeserie fra Eva Shmutter som tar opp en hel vegg på stua vår. Og dermed begrenser hvordan vi kan ha resten av dekoren. Jeg elsker klassisk stil. Tenk litt fransk land stil. Peoner i en vase. Pent inbundene bøker. images.jpeg.281afff4ae841395360f1d544ce2572d.jpeg

Her er bildeserien han har.

18615_Sigdal_Herregaard_Inframe_20.thumb.jpeg.dd81d2bf6975a3d22a25a7c99fde87d0.jpeg

her er det jeg liker

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo helt kræsj… en av dere må vike. Så enkelt er det. Må han ha bildene på stua? 

Anonymkode: 66e5e...a77

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du heller går for klassisk fransk stil, så vil det kunne bli en god kombinasjon. Men da må du tenke enkle linjer, veldig simplistic, helt nøytrale toner og uten mønster. Da vil bildeserien kunne bli en veldig iøyefangende kunstvegg.

For øvrig kløøøør det i fingrene på meg etter å kunne rette opp i hvordan de henger på veggen, for å ha likt mellomrom mellom alle både mellom over og under og mer balanse generelt 😭

Anonymkode: bdc14...b35

AnonymBruker
Skrevet

Det kan gå helt fint, men nå liker jeg en eklektisk stil da. Jeg ville ha delt opp denne bildeserien etter fargetoner, og kombinert dem rundt om i hjemmet sammen med andre bilder og pynt.

Anonymkode: dbe44...58d

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at litt kompromiss må jo man tåle. Han må jo ikke ha alle de bildene samlet sammen, i like rammer, på en plass. Du kan dele de og kombinere med andre elementer, og lage på den måten mer landig stil. Det er jo ikke bildene det er noe promlem med, det er vel heller at 9 like bilderammer skaper mer industriell stil. 

De har ikke lege ut bilder fra pinterest her på KG, men søk pinterest for "classic farm house interior design picture wall" for masse ideer. 

Anonymkode: aebab...d92

AnonymBruker
Skrevet

Mye kan endres ved å bytte rammer på bildene, og jeg ville laget et bibliotek hjørne/kontor  hvor de hadde passet fint inn med bøker, lette mørke klassiske franske møbler og en veldig enkel maskulin fransk stil. Fransk mancave med andre ord.

Anonymkode: be132...868

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan gå helt fint, men nå liker jeg en eklektisk stil da. Jeg ville ha delt opp denne bildeserien etter fargetoner, og kombinert dem rundt om i hjemmet sammen med andre bilder og pynt.

Anonymkode: dbe44...58d

Godt poeng.

Det er 3 sett av 2 som passer fint sammen. Også veldig frustrerende at ikke de er hengt opp på linje med fargene som tydeligvis henger sammen 😬

Anonymkode: bdc14...b35

AnonymBruker
Skrevet

Tror du han elsker dine peoner i vase? Eller godtar han dem fordi du liker dem? 

La nå huset gjenspeile at det bor to voksne i huset. Som ikke begge liker den mer moderne shabby chic.. 

Anonymkode: 3b20a...b03

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...