AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Han viser masse kjærlighet masse kjærtegn osv er vi ute er han kjapp på å holde hender osv. Men ligger vi i sofaen eller før vi skal sovne etc er det alltid jeg som sier Glad i deg først , så svarer han alltid med i like måte min søte . Eller Glad i deg også. Men har hørt han si det 1 kun 1 gang og vi har vært sammen i 5 måneder . er menn bare sånn som ikke tenker på det ? Ikke liker å snakke om følelser? Anonymkode: eb6b1...0b7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 Kjæresten min sier ofte «Jeg elsker deg» først, han er generelt veldig flink til å si fine og søte ting. Typ: Jeg gleder meg til å våkne med deg i morgen, du er verdens beste dame, jeg er så heldig som møtte deg, osv. Anonymkode: f979a...526 1
Engel Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 (endret) Det er ikke noe som er typisk for menn generelt, men vi har 5 ulike kjærlighetsspråk, dvs 5 ulike måter å vise kjærlighet på. Annerkjennende ord, tid, fysisk berøring, tjenester og gaver. Tjenester er gjerne veldig utbredt hos menn, det har nok mye med hvordan man har oppdratt gutter og jenter ulikt. Gutter er oppdratt til å skulle ordne opp, Kvinner er bedre til å sette ord på ting. Men det kan høres ut som om din kjærestes kjærlighetsspråk kan være fysisk berøring? Hvis du er oppmerksom på at vi alle er ulike så vil du nok raskt se at han viser deg hva han føler selv om han ikke sier det så ofte.🙂 Endret 6. juni 2024 av Engel 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Skrevet 6. juni 2024 Mannen min sier nok at han elsker meg oftere enn jeg sier det til han. Dette handler om personlighet, ikke kjønn. Anonymkode: e607f...600 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Skrevet 6. juni 2024 Min pleier å si "elsker deg" når han reiser bort. Anonymkode: 74847...c99
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6 Skrevet 6. juni 2024 Folk er ulike. Har vært gift med kona i 25 år, og det er uhyre sjelden jeg sier til henne at jeg elsker henne eller at jeg er glad i henne. Jeg er ikke sikker på hvorfor det er så vanskelig å si, men det er det for meg. Men selv om jeg ikke sier det, viser jeg det, eller jeg sier det kanskje på andre måter, som at "kunne ikke klart meg uten deg", eller "hva skulle jeg gjort uten deg", og kona har nok aldri vært i tvil om at jeg er glad i henne. Det er ikke alle som er like verbale. Anonymkode: 544c8...e76 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #7 Skrevet 6. juni 2024 Min mann (i 13 år), sier han elsker meg daglig. Da han begynte med det, fikk jeg fnatt, var overhodet ikke vant til dette. Nå sier jeg det tilbake, hver dag Han er ikke så dramatisk som meg, men jeg føler det er en god ting, hvis noe skulle skje i løpet av dagen, er i hvert fall det siste vi sa til hverandre "Jeg elsker deg" ❤️ Anonymkode: 23b18...d1b 1
Irak Skrevet 6. juni 2024 #8 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han viser masse kjærlighet masse kjærtegn osv er vi ute er han kjapp på å holde hender osv. Men ligger vi i sofaen eller før vi skal sovne etc er det alltid jeg som sier Glad i deg først , så svarer han alltid med i like måte min søte . Eller Glad i deg også. Men har hørt han si det 1 kun 1 gang og vi har vært sammen i 5 måneder . er menn bare sånn som ikke tenker på det ? Ikke liker å snakke om følelser? Anonymkode: eb6b1...0b7 Noen er verbale og noen er mer kroppslige. Tenker ikke at noe er feil sånn sett... Bare man føler seg elsket så er jo det det viktigste tenker jeg. Noen ganger kan ord være overflødige rett og slett, men fint også. Det kommer an på situasjonen for min del. Deler det når jeg føler for det uavhengig av hva evt han måtte tenke om det. Tenker det viktigste er at man bare er seg selv. Føler jeg kommer lengst med det 💕🪷. Så kan man jo spørre hvis man er usikker. Går jo an det.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #9 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han viser masse kjærlighet masse kjærtegn osv er vi ute er han kjapp på å holde hender osv. Men ligger vi i sofaen eller før vi skal sovne etc er det alltid jeg som sier Glad i deg først , så svarer han alltid med i like måte min søte . Eller Glad i deg også. Men har hørt han si det 1 kun 1 gang og vi har vært sammen i 5 måneder . er menn bare sånn som ikke tenker på det ? Ikke liker å snakke om følelser? Anonymkode: eb6b1...0b7 Kan ikke huske vi har sagt det til hverandre siste 10 årene typ. Er jo ikke slikt at det faller seg naturlig for alle. For deg faller det seg naturlig, men ikke for han. Det betyr ikke at han er mindre glad i deg en du er i han. Anonymkode: 2f6b1...d4a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #10 Skrevet 6. juni 2024 Mange menn opplever det nok som unaturlig, umandig - og kanskje litt uærlig - å lire av seg denne typen floskler; iallfall etter at forelskelsen har lagt seg. Anonymkode: 101ff...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #11 Skrevet 6. juni 2024 Tusen takk for så mange fine svar, det har virkelig fått meg til å reflektere hans «kjærlighets språk « istedentfor å henge meg opp i ordene , så kan jeg godt se alt han gjør som er et godt bevis på «hvor glad han er i meg « 😊. Ts Anonymkode: eb6b1...0b7 2 1
Macro Skrevet 6. juni 2024 #12 Skrevet 6. juni 2024 Hvor ofte sier du det? Jeg måtte be typen roe ned på hvor ofte det ble sagt for han sa det så ofte at det gikk helt inflasjon i det. Det har større verdi når det sies sjeldnere. Det holder å si det når vi skikkes for jobb eller annet og når vi sier god natt. Kombinasjonen av ord handlinger, og blikk er det beste mener jeg. At han stryker meg i i håret, eller jeg gir han en spontan klem er også tegn på at man er glad i noen. Men vi er alle forskjellige I guess. Dere må nesten bare snakke dere frem til det.
Ellah Skrevet 6. juni 2024 #13 Skrevet 6. juni 2024 Her er det alltid han som sier det først, til den grad at jeg at jeg må ta meg i det så jeg også sier det først innimellom. Både "Glad i deg" og komplimenter er noe han virkelig er flink på. Ord er virkelig hans kjærlighetsspråk.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #14 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for så mange fine svar, det har virkelig fått meg til å reflektere hans «kjærlighets språk « istedentfor å henge meg opp i ordene , så kan jeg godt se alt han gjør som er et godt bevis på «hvor glad han er i meg « 😊. Ts Anonymkode: eb6b1...0b7 Fint. Sunn holdning👌🏼 Anonymkode: 2f6b1...d4a 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 6. juni 2024 #15 Skrevet 6. juni 2024 Var kjæresten min som først begynte å si det. Vi sier det til hverandre jevnt. Men mer at vi tenker på hverandre og savner hverandre enn ordene jeg er glad i deg. Når vi er sammen trenger vi egentlig ikke å høre det. Vi viser det så tydelig med handling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå