Gå til innhold

Hvilken kjendis ligner du på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant80 skrev (15 timer siden):

Ok,nei har ikke forhørt meg hva det spesifikt er jeg. Er det noe feil med øynene hans da? Synes han ser ålreit ut jeg,men mulig jeg er påvirket siden det ligner litt.🤣

Er ikke rollefiguren i IT jeg mener. Det er personen =P

Just kidding a bit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt en gang at jeg likner på Mette Marit, jeg synes selv at jeg er snarlik henne.

Anonymkode: 35b57...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg ble 40-45, var jeg skikkelig tynn. Vi snakker radmager. Da var det flere som sa jeg lignet Celine Dion. Hun er jo skikkelig tynn og har et magert ansikt.

Nå ligner jeg absolutt ikke lenger, for jeg er ikke lenger radmager, er normalvektig og ansiktet har blitt rundere. Da forsvant likheten. Synes jeg. Og sikkert andre også, for ingen har sagt jeg ligner lenger på noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min syns jeg ligner på Anna Faris. Ser det ikke selv da 😛

Anonymkode: 2450a...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 20 år siden trodde barnet mitt det var jeg som var på forsiden av et blad… det var Wenche Myhre 🤣

I ungdommen sa folk jeg lignet på Carola…. 🙄😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En periode fikk jeg veldig ofte høre at jeg lignet på Jenny Skavland 😅 var nok noe med hvordan jeg hadde håret og at jeg var litt slankere… 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var ung fikk jeg høre at jeg lignet på Mariah Carey. Jeg har høye kinnbein (av kvensk avstamming, visstnok) og hadde langt hår i samme farge og form som henne. Men... Det er mange kilo og grå hår siden 😅

Anonymkode: 755f2...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra Lyng Haugen. Jeg er høyere enn henne, men vi er like ja. Såpass at hun kom bort til meg for en selfie på flyplassen for noen år siden. 

Anonymkode: fb125...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt flere ganger jeg ligner på Seth Rogan, men ser det ikke helt selv 😅 har kanskje noe med væremåte å gjøre også 

Anonymkode: 868bd...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at jeg ligner på Keanu Reeves og Harrison Ford.

De ligner ikke på hverandre og jeg ligner ikke på dem, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gary Sinise. Har fått høre det et par ganger, men en fyr på et leiebilbyrå var overbevist om at jeg hadde booket på et alias. Hvordan jeg hadde førerkort i et annet navn vet jeg ikke om han hadde tenkt igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...