AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Del Skrevet 5. juni 2024 Pga den fikk masse sprekker i seg så kjøpte jeg ny glasskanne til trakteren, men hvor kaster jeg den gamle? Den er for stor til å putte i sånn glassgjenvinnings-greie. Kan jeg levere den inn der jeg kjøpte den, på Kitchn? Det er en sånn: SMEG, Reservedel glasskolbe til kaffetrakt DCF - Kitchn.no Anonymkode: 27ae0...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Del Skrevet 5. juni 2024 Den er restavfall. Det er kun glassemballasje som skal i glassgjenvinning Om Kitch'n tar i mot ødelagte varer vet jeg ikke, du får høre med de. Anonymkode: 15413...92b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 6. juni 2024 #3 Del Skrevet 6. juni 2024 Kast den i restavfall. Herdet glass skal ikke gjenvinnes. Det kan ødelegge hele containeren om det kommer med i resirkuleringsprosessen. Samme gjelder drikkeglass, porselen, tallerkener osv. Det er egentlig bare glassflasker, syltetøyglass osv som skal gjenvinnes 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå