AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Jeg har for mye energi og føler konstant uro - siste uken hatt det sånn. Har stresset en del i det siste og ser 100 ting jeg burde gjøre. Kan dette være årsak til slik uro? Begynner å lure på om jeg har adhd. Eller om det kan være hormonterapien ( østrogen). Er jo bedre nå fordi jeg ikke har så mye smerter og mangler energi. Har istedet for mye energi og gjør alt for fort. Samtidig er jeg irriterende glad og tullete. Anonymkode: b9866...8bb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 Konstant uro og stress har jeg hatt hele livet. Helt pyton å ha det sånn. Anonymkode: 107e2...b31
Stoltskeiv Skrevet 6. juni 2024 #4 Skrevet 6. juni 2024 Jeg kan få det sånn når jeg har mye stress og uro. Og jeg ikke vet hvordan jeg skal takle angsten. Aner ikke hva det kommer av da
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Skrevet 9. juni 2024 Ser også ut som det kan ha noe å gjøre med mengden fysisk aktivitet.. Er jeg veldig aktiv får jeg fryktelig mye energi.. Anonymkode: b9866...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå