Gå til innhold

Er det noen med adhd her der medisineringen ikke fungerer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann har adhd og kraftig angst/depresjoner. Slitt med det i mange år. Tatt tak i det nå. Forsøkt : Zoloft, Atarax, Cipralex,Elevanse og Vival. Kun vival som funker på angst, ellers mye bivirkninger og mister sexlyst, mye kvalme etc. 

Nå skal han forsøke atomoxetine…

Noen mer erfaring? Funket det på tankekjør,impulser og angst? Mistet du matlysten?

Anonymkode: 81eaa...72b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min mann har adhd og kraftig angst/depresjoner. Slitt med det i mange år. Tatt tak i det nå. Forsøkt : Zoloft, Atarax, Cipralex,Elevanse og Vival. Kun vival som funker på angst, ellers mye bivirkninger og mister sexlyst, mye kvalme etc. 

Nå skal han forsøke atomoxetine…

Noen mer erfaring? Funket det på tankekjør,impulser og angst? Mistet du matlysten?

Anonymkode: 81eaa...72b

Jeg har adhd og har hatt angst. Medisinene fungerte, men ville ikke ta de. Begynte smått å bli friluftsmenneske, så etterhvert kjøpte jeg en høyaktivitetshund. Beste valget jeg har gjort. Friluftsliv (bra for kropp og sjel) sammen med hunden ( bra for kropp og sjel) drepte angsten.

Anonymkode: 0c78c...f1f

Skrevet

Jeg har god effekt av Aduvanze. Har også prøvd diverse antidepressiva og angstreduserende men med begrenset effekt. Det som imidlertid har fungert er gode rutiner på søvn og mosjon, generelt tilpasse livsstil så godt som mulig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...