Gå til innhold

Hvordan takle bedre og bo med alkoholiker ettpar uker/mnder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tips? Blir veldig sliten psykisk og jeg får jo ikke sovet nokk. Er snakk om ettpar uker. En til 2 dager i uken er det fullfest og de andre dagene blir jeg vekket tidlig av vedkommende som kjefter og sier jeg sover hele dagen. De dagene er det også alkohol men ingen bråkete greie. 

Anonymkode: bca73...b90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke. Du må stenge ned alt du har av følelser og tanker og la deg selv forsvinne, men det er vanskelig på så kort tid hvis du ikke er vant med å gjøre det. Det er også svært usunt og helseskadelig, men det er eneste måten å takle det på. 

Eventuelt må du holde deg borte mest mulig. Bo hos en venn eller lignende. 

Anonymkode: 63816...91f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det går ikke. Du må stenge ned alt du har av følelser og tanker og la deg selv forsvinne, men det er vanskelig på så kort tid hvis du ikke er vant med å gjøre det. Det er også svært usunt og helseskadelig, men det er eneste måten å takle det på. 

Eventuelt må du holde deg borte mest mulig. Bo hos en venn eller lignende. 

Anonymkode: 63816...91f

Gjort det i over 20 år men får ekstremt sinne som blir inne stengt hvergang det blir kaos og jeg låser meg inne på ett rom. Er ikke en person som blir så sur men den oppførselen gjør meg så sint at jeg blir skremt selv. Holder meg borte på ett rom da men fortsatt utrolig vanskelig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjort det i over 20 år men får ekstremt sinne som blir inne stengt hvergang det blir kaos og jeg låser meg inne på ett rom. Er ikke en person som blir så sur men den oppførselen gjør meg så sint at jeg blir skremt selv. Holder meg borte på ett rom da men fortsatt utrolig vanskelig. 

Hva gjør at du må fortsette å bo der?

Anonymkode: 6d112...6f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må finne et annet sted å bo. Du kan ikke ha det slik. Ingen som kan låne deg en leilighet mens de selv er bortreist? Sørg for at ingen vet at du er der slik at du får fred og ro.

Anonymkode: d921d...084

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...