AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Del Skrevet 5. juni Noen som har vært på løpeferie i Europa? Ønsker tips til byer eller steder med gode løperuter. Helst et tørt sted som er trygt å reise til/løpe i. Er mest glad i naturstier, men er åpen for alt! Om noen har erfaring med arrangerte reiser tar jeg gjerne mot tips der også. Anonymkode: 3c49d...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Del Skrevet 6. juni Hvis ulike typer parker er noe for deg, har Amsterdam utrolig mange fine parker som er godt tilrettelagt for løpere Anonymkode: 9fa56...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Del Skrevet 6. juni Om du ikke er redd for bakker vil jeg absolutt anbefale Tyrol/alpene i grenseområdet Tyskland/Østerrike/Sveits/Italia. uendelige muligheter på veldig fine stier i fjellet, og mange fine småbyer en kan ha som base for turene. Jeg har vært på flere turer i området (og reiser nedover igjen neste uke) og syns Nauders i Østerrike er en fin liten by som jeg har brukt som utgangspunkt på flere turer. Anonymkode: 2d343...ec3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Del Skrevet 6. juni Blant de fineste stedene jeg har løpt er Chamonix. Der tar man gondol opp i høyden, og derfra finnes det et nett av stier og ruter med fantastisk utsikt. I Italia og Østerrike er det også mange, spennende områder, der man også kan komme seg opp i høyden med bil. Et flott utgangspunkt å fly til for å ta ut bil og kjøre mot fjellene er Munchen. Det er veldig trygt og greit, så du trenger ikke arrangert tur. Anonymkode: 38489...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Del Skrevet 7. juni On 6/6/2024 at 4:25 AM, AnonymBruker said: Hvis ulike typer parker er noe for deg, har Amsterdam utrolig mange fine parker som er godt tilrettelagt for løpere Anonymkode: 9fa56...f5d Takk for tips! Parker er supert, i Amsterdam er det jo litt å finne på når man ikke løper også On 6/6/2024 at 7:41 AM, AnonymBruker said: Om du ikke er redd for bakker vil jeg absolutt anbefale Tyrol/alpene i grenseområdet Tyskland/Østerrike/Sveits/Italia. uendelige muligheter på veldig fine stier i fjellet, og mange fine småbyer en kan ha som base for turene. Jeg har vært på flere turer i området (og reiser nedover igjen neste uke) og syns Nauders i Østerrike er en fin liten by som jeg har brukt som utgangspunkt på flere turer. Anonymkode: 2d343...ec3 Det høres helt supert ut, skal sjekke ut Nauders! Takk for tips On 6/6/2024 at 8:17 AM, AnonymBruker said: Blant de fineste stedene jeg har løpt er Chamonix. Der tar man gondol opp i høyden, og derfra finnes det et nett av stier og ruter med fantastisk utsikt. I Italia og Østerrike er det også mange, spennende områder, der man også kan komme seg opp i høyden med bil. Et flott utgangspunkt å fly til for å ta ut bil og kjøre mot fjellene er Munchen. Det er veldig trygt og greit, så du trenger ikke arrangert tur. Anonymkode: 38489...b8c Chamonix ser nydelig ut, tusen takk for tips Anonymkode: 3c49d...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lodott Skrevet 7. juni #6 Del Skrevet 7. juni Cinque Terre, Italia. Var her for 2 år siden. Flott plass med fine små kystbyer i en fjellside. Jeg bodde i La Spetzia og tok toget til de ulike små byene og løp på turstier som gikk mellom. Variert terreng og noen plasser var det vin gårder. Anbefales. Lucca, Italia. Fin gammel italiensk by. Bymur som en kan løpe på eller masse flotte gamle gå gater å se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå